cupcake's

18:27

Cześć!

Dzisiejszy dzień w szkole minął całkiem dobrze. Dostaliśmy sprawdziany z religii, które pisaliśmy jeszcze przed praktykami czyli jakieś półtora miesiąca temu. Ocena mnie bardzo zaskoczyła,pozytywnie oczywiście Dostałem 4 z której bardzo się ucieszyłem bo liczyłem na znacznie gorsza ocenę.

Dzisiaj po południu miałem chęć żeby coś upiec i poszedłem do kuchni zrobić muffiny. Ostatnio używam nowego przepisu dzięki któremu i muffiny nie są  płaskie tylko rosną.




Chcielibyście notkę z przepisem na te muffiny? Jeżeli tak to piszcie w komentarzach. Jak wam mija czwartkowe po południe?

You Might Also Like

22 KOMENTARZY

  1. Sam je upiekłeś nie używając gotowych pudełeczek kupnych w sklepach, w których wystrzaczy tylko zmieszać wszystko razem? PODZIWIAM i tym bardziej czekam na przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie kupywałem nic, wszystko zrobiłem sam : )

      Usuń
  2. mniamniam ♥


    http://ellecannelleelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow! Świetnie wyszły. Koniecznie podaj przepis ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne.. jadłabym^^
    Pozdrawiam


    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. o przepis się przyda bo kupiłem sobie sylikonowe foremki na nie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. yummi looks great! nice blog! :)
    Maybe we follow each other !?
    Let me know ! :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z chęcią poznałabym ten przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. narobiłeś smaka ♥
    dodaj ten przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak tak , przepis prosimy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja poproszę przepis ! :)

    W ogóle facet piekący muffinki - szacun! Już Cię uwielbiam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń