hmmm..

18:52

Cześć!
W końcu udało mi się napisać jakąś notkę! Mialem zrobić to już wczoraj ale nie mogłem się jakoś zebrać.
Dzisiejszy dzień w szkole minął dobrze,w sumie było trochę nudno albo przymulająco..jak kto woli..no ale chociaż dobrze ze na razie nie mamy dużo nauki.

Dzisiejszy dzień spędziłem niemal cały w moim pokoju! Co robiłem? Przez dwie godziny pisałem taki jakby Raport o mojej praktyce, który muszę oddać za kilkanaście dni a zostało mi jeszcze całkiem sporo..No ale jakoś dam rade, muszę przecież!






Tak szczerze to już mam dosyć szkoły i  póki co to odliczam dni do wakacji,tak bardzo tęsknie za latem!
Idę teraz poczytać wasze blogi.Do następnej notki!

You Might Also Like

20 KOMENTARZY

  1. Ja nie lubię prac pisemnych..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja po praktykach też coś podobnego pisałam... Straaaasznie nudne!

    mietowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko Ty masz dość szkoły ;3
    Dlaczego twierdzisz, że lepiej by było bym nie wyjechała, zależy mi na Twojej opinii bo trosze się na tym znasz, a nie chcę żałować potem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję tej pracy, mi zostało napisać dwa listy. -.- Szkoła jest nudna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na jakim profilu się uczysz ? : )

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam dość szkoły.

    Dasz radę na pewno :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dziś odliczałam dni do wakacji na lekcji i wyszło mi 50 :D
    Fajnie tu ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo takim oto sposobem, przypomniałeś mi, że muszę napisać referat o swoim przyszłym zawodzie. Fajnie. Tylko, że nie mam pojęcia jaki chciałabym mieć zawód ;D W sumie mam czas na zastanowienie się i to całkiem sporo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie "raporty" z praktyk też mi się nienajmilej kojarzą :) Nawet jak praktyka ciekawa, to i tak pisać się nie chce :)

    Też czekam na lato... te grille, wyjazdy, ciepłe noce :)

    Pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też odliczam już do wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja codziennie odliczam do Wakacji.; D
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; ))
    Pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w pisaniu raportu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oby do lata, oby do wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O ! To musi być ciekawe ;) Ja też już odliczam :D

    OdpowiedzUsuń