Mama

16:09

Cześć!
Przed chwila skończyłem oglądać film ''Mama''. Film jest moim zdaniem bardzo dobry trzyma w napięciu i momentami można się wystraszyć. Nie za bardzo lubię oglądać horrorów ale dużo słyszałem o tym filmie i sam bylem ciekawy jaki naprawdę jest. Także polecam wam ten film,jest on warty obejrzenia!


Po zabójstwie matki, w tajemniczych okolicznościach znikają siostry Victoria (Megan Charpentier) i Lily (Isabelle Nelisse). Lata poszukiwań nie przynoszą efektu, do momentu, gdy dziewczynki odnajdują się w jednym z leśnych domków. Żyjące w skrajnych warunkach, w rozpadającej się chacie, trafiają pod opiekę wujka Lucasa (Nikolaj Coster-Waldau) i jego dziewczyny Annabel (Jessica Chastain), którzy starając się zapewnić dogodne warunki, pomagają im oswoić się z obcą dla nich rzeczywistością. Z czasem, jak siostry zaczynają akceptować nową rodzinę, w domu dochodzi do szeregu dziwnych wydarzeń, które pozwalają Annabel sądzić, że coś złego czai się w ciemności...

zwiastun:

You Might Also Like

22 KOMENTARZY

  1. nie oglądałam, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam.A chciałam, bo bardzo długo czaiłam się na niego, gdy był dostępny w kinach. Aż pewnego dnia zachodzę do kina i widzę, że już go nie puszczają. moja mina wówczas była bezcenna: O.o
    Pozdrawiam



    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam trailer ostatnio i miałam zabrać się za oglądanie po twoim poście zrobię to już dziś ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. wrrr a potem nocne koszmary :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie fajny jest ten film :D
    Może wpadniesz? Zaobserwujesz? Skoemntujesz?
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę koniecznie obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam zwiastun robi wrażenie, ale i tak go nie obejrzę, bo to horror :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Po zwiastunie widzę, że jest przerażający. :D To nie dla mnie. xd

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam chyba kiedyś o tym filmie, a z racji tego że lubię horrory to chętnie go obejrzę, bo zwiastun jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam niedawno o tym filmie, ale jednak horrory to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go właśnie zamiar oglądać, ale jak zwykle odpaliłam kolejny odcinek Kości <3

    mietowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Może być świetne! :D
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam na tym w kinie i film zapowiadał się ciekawie, ale według mnie zakończenie zupełnie nie udane. Bardziej bajka niż horror :)

    OdpowiedzUsuń