nie jest zle

18:30

Witam!

Wiem ze ostatnio bardzo malo czasu poswiecam blogu. Niestety mam na to coraz mniej czasu..nie chce sie z Wami zegnac,nic z tych rzeczy ale jak pewnie sami zauwazyliscie notki pojawiaja sie znacznie  rzadziek niz kilka miesiecy temu.. 

Od kilku dni duzo sie u mnie dzieje,duzo sie pozmienialo i do mojego zyciu wplynelo duzo optymityznu,z czego bardzo sie ciesze bo ostatnie miesiace nie byly dla mnie najlepsze.Zostalo (juz) tylko 78 dni do wakacji,moze liczba jest wielka ale dni w szkole uplywaja i zbliza sie koniec roku szkolnego a pozniej ostatnia klasa w szkole do ktorej aktualnie chodze. Nie bede dokladniej pisal o co chodzi bo w Niemczech jest troche inaczej niz w Polsce ze szkolami. Ale to glownie przez ogromna ilosc nauki poswiecam tak malo czasu na bloga. Sa rzeczy wazne i wazniejsze i w tym przypadku stawiam na szkole. Teraz najwazniejsze sa dla mnie moje oceny i to  zeby moje swiadectwo na koniec roku szkolengo bylo lepsze od zeszlego!

Dawno juz nie dodawalem zdjec outfitow, a wiec dzisiaj postanowilem wrucic do tego typu notek i mam dla Was zdjecie dzisiejszego stroju.




W dalszym ciagu pewnie jak juz zauwazyliscie z powodu brak polskich liter nie mam jeszcze mojego komputera.Dopiero dzisiaj przyjechal informatyk i okazalo sie ze sprawa jest powazniejsza niz sie wydawalo..No nic mam tylko nadzieje ze uda mi sie odzyskac jak najszybciej moj kochany komputer!

Troche sie rozpisalem..chyba niegdy jescze nie napisalem tak dlugiej notki. Mam nadzieje ze Was nie znudzielem!

You Might Also Like

27 KOMENTARZY

  1. Lubię takie proste zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również coraz rzadziej piszę posty na blogu, ale teraz najważniejsze są dla mnie oceny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie długie wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny taki prosty zestaw ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie dłuższe wpisy i fajna bluza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Olimpuis XZ-1 czy jakoś tak( dotyczy aparatu)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi właśnie brakowało kilku setnych do wyróżnienia i teraz chcę mieć Pasek.; D
    Śliczny Sweterek.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny sweterek... też mam coraz mniej czasu na pisanie notek!

    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw bardzo ładny. : ) Ach ta szkoła wszystkich męczy. Szkoda, że lekcje nie są do 12. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. 78 dni do wakacji ?;D Ale szybciutko zleciało ;))
    Pozdrawiam ^.-

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ogarniam niemieckiej edukacji i tego kiedy jest tam wolne, moim zdaniem jest ciagle haaha. i fakt, liczba 78 wyglada strasznie ale zostaly juz tylko 2 miesiace <3

    OdpowiedzUsuń
  12. do wakacji już tak blisko! nie mogę się już doczekać :)
    fajny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam z niecierpliwością na wakacje !

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny outfit :) ja czekam na wakacje i ta liczba dni trochę mnie przerasta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blog ;)
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosto, klasycznie, podoba mi się ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie kolor swetra bardzo fajny taki klasyczny ;]

    OdpowiedzUsuń