niebieska bluza + buty

16:42

Cześć!
W końcu mamy piątek! Podsumowując ten tydzień, muszę stwierdzić że już dawno nie miałem takiego udanego tygodnia w szkole. Niedość że prawie codziennie odpadały mi jakieś lekcje to dostałem kilka dobrych ocen z których jestem naprawdę zadowolony. Najbardziej zdziwiła mnie 4 z fizyki. W ogóle nie wiem jak udało mi się napisać tak dobrze ten sprawdzian.

W tej notce tak jak pisałem wcześniej,chciałbym pokazać Wam rzeczy które kupiłem dokładnie tydzień temu w H & M.


Bluza którą widzicie kupiłem za 24,95 € jest to  około 100 PLN. Ma bardzo fajny kolor i jest idealna na wiosenne dni. Natomiast buty kupiłem za 14,95€,około 60 PLN. Postanowiłem je kupić ze względu na to że w szafie mam dużo szarych rzeczy ale muszę powiedzieć że pasują niemal do wszystkiego.

To by było na tyle.. Co sądzicie o tych rzeczach?
W najbliższej przyszłości pojawi sie jeszcze jedna notka w której pokażę Wam bluzę ombre ,którą również kupiłem tydzień temu.

You Might Also Like

35 KOMENTARZY

  1. Świetne buty, kupiłem podobne ale ciemniejsze. Obserwujemy? http://of-life-ficza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluza :)
    I dzięki za radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 z fizyki marzenie dla mnie ;)
    fajne rzeczy ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow , 4 z fizyki ! Dla mnie to nie wykonalne ;c Fizyka i chemia nie są moimi mocnymi stronami ;x

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bluza :D

    Racja, gdyby nie Polak, pewnie by przegrali. Robert zagrał chyba swój mecz zycia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog, ciekawie piszesz, ale gdzie twarz na zdjęciach ? ;)
    Bluza ombre.. daj znać jak wstawisz fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie chcialem dodac jeszcze jedno zdjecie na ktorym widac mnie calego ale nie zgadza sie chyba format i nie chce sie dodac..

      Usuń
  7. Świetna bluza :)
    O czwóreczka z fizyki, to by mi się przydała ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza świetna i trampki też;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam mężczyzn w takich bluzach i trampkach !
    Zaobserwowałam Cię .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluska + buty są swietnee :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne rzeczy <3
    Dzięki za komentarz na moim blogu
    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. FAJNA BLUZA , A BUTY SZCZEGOLNIE <3
    Zapraszam do mnie : modowyszpital.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję dobrych ocen. :) Śliczna bluza :)

    OdpowiedzUsuń