przepis na muffiny

15:06

Czesc!

Pisze do Was z laptoa mojej siostry i dlatego nie ma polskich znakow. Po raz kolejny dzieje sie cos z moim komputerem,tym razem stalo sie cos z systemem..Mysle ze za jakis czas przyjdzie czas na nowy komputer a wtedy wybiore na pewno laptopa!

W tej notce chcialbym dodac dla Was przepis na muffiny,ktore niedawno pieklem i pokazywalem  tutaj.

 
Przy pieczeniu zwrotcie uwage na to zebyscie nie dali wiecej niz 100 ml mleka bo wtedy muffiny nie beda takie duze. Jezeli macie jescze jakies pytania to piszcie w komentarzach!

You Might Also Like

14 KOMENTARZY

  1. Ja zawsze robię z przepisu od babci :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za przepis. czekałam an niego^^
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno upiekę! Tylko dodam jakiś kawałków czekolady do środka i może nawet zaszaleję robiąc jakąś polewę z wisienką! :)

    Uwielbiam Muffinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny przepis:) Muszę kiedyś spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z tego przepisu robię babeczki.; D
    Ale ostatnio to kupuję w opakowaniach.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. aż zgłodniałam :c dawno ich nie jadłam *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. jak będę miał czas po testach, to przetestuję ^^

    OdpowiedzUsuń