wiosna!

13:47

Czesc!

Dzisiejszy dzien w szkole zlecial calkiem szybko. Mialem dopiero na druga lekcje,wiec zdazylem sie w miare wyspac. A pod koniec piatej lekcji dowiedzielismy sie ze odpada nam ostatnia lekcja ^^ Ogolnie caly tydzien jest taki ze co dzien odpadaja mi jakies lekcje..Przez to ten tydzien leci tak szybko!

Ostatnio zauwazylem ze mamy juz stala wiosne! Nie tylko przez swiecace slonce i 20 °C  ale przez drzewa,kwiaty i rozne rosliny ktore wlasnie kwitna.W koncu doczakalem sie takiej pogody, od razu inaczej sie mysli i ma sie bardziej pozytywniejszy humor.


W nastepnej notce pokaze Wam ciuchy ktore kupilem sobie w piatek, a teraz ide poczytac Wasze blogi..

You Might Also Like

27 KOMENTARZY

  1. Nic tylko teraz na zewnątrz przesiadywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jakoś tak deszczowo się już coś zrobiło...

      Usuń
  2. Ci się lekcje urywają, a ja egzaminy piszę -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. czyzby lekcje skracane przez te egzaminy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, po prostu duzo nauczycieli jest chorych no i nie ma kto ich zastapic ^^ :)

      Usuń
  4. Wszystko budzi się do życia, jeszcze trochę i wszędzie będzie zielono. *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też wiosna, słoneczko świeci, ptaszki śpiewają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nareszcie wiosna. ;D
    nie mogłam się jej doczekać.
    teraz to byle do wakacji.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też ostatnio ciągle nie ma jakiś lekcji ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to już w piątek zakończenie roku a potem maturka.
    Akurat zrobiło się ciepło a teraz te ostatnie dni do matury trzeba siedzieć jeszcze więcej przy książkach ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. To czekam na następną notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cały urok wiosny oddają drzewa i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie dzisiaj 25°C,ehh. cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na pokazanie ciuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na następny post:) jeżeli to miniatura twojego zdjęcia z prawej strony, to jesteś przystojny patrząc tak z boku:3
    zaobserwowałam teraz Ty! :D ang-angie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to ja jestem na tym zdjęciu. Dziękuję : )

      Usuń
  14. U mnie wczoraj było 27°C :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń