bluza ombre

14:36

Cześć!
W dzisiejszej notce chciałbym Wam pokazać bluze którą kupiłem jakieś dwa tygodnie temu. Jest to bluza ombre którą znalazłem w H&M. Już od dawna polowałem na taką bluzę więc gdy ją tylko zobaczyłem postanowiłem ją kupić. Cena jej to  24,95  € jest to około 90 PLN.



Dzisiejszy dzień jest bardzo ciepły i słoneczny także idę zaraz do ogrodu porobić kilka zdjęć które pokażę Wam w następnej notce. A teraz idę jeszcze poczytać Wasze blogi. PS: Podobaja Wam sie bluzy tego typu?

You Might Also Like

32 KOMENTARZY

  1. spoko jest ! :D lubię takie proste bluzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko jest tylko nie wiem czy przyda Ci się skoro mamy taka ładną pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyda sie bo na zdjeciach wydaje sie byc gruba ale wcale taka nie jest :)

      Usuń
  3. Świetna! Ja chcę włosy ombre :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, to mi się nie podoba... wygląda jak stare i wyblakłe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bluza, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Mega ta bluza,podoba mi się!:)

    Obserwuję Cię,będzie mi bardzo miło jak również zaczniesz mnie obserwować:)

    Pozdrawiam i zapraszam;
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna jest. :) Podobają mi się takie. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluza, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w przedsiębiorstwie produkującym meble :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna, fajna :)
    Mi się podobają takie, na których są różne kolory jednego odcieniu. Nie lubię połączeń innych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ombre jest jak najbardziej w moim guście. Twoja bluza także niczego sobie. Czekam na te zdjęcia po przeróbce!

    Dziękuje bardzo za Twój komentarz i chciałabym jeszcze dodać, że pojawiła się kolejna kartka z pamiętnika --> kindofeveryday.blogspot.com Mam nadzieje, że odniesiesz się do niej tak jak poprzednio a co za tym idzie wyrazisz swoją opinię. Z góry dziękuje. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie, bluza fajna i myślę,że warta swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń