bluza z C&A

14:45

Czesc!
Dzisiejszy dzien w szkole troszke sie ciagnal,ale mimo tego byl udany. Dzisiejsze plany troche sie pozmienialy i to na plus!  Normalnie mialem dzisiaj wkuwac na sprawdzian  z biologii ktory mielismy pisac jutro ale na piatej lekcji Pani od biologii przyszla do klasy i poinformowala Nas ze przesuwa sprawdzian na nastepny tydzien..uff..  Przez to mam dzisiaj wiecej czasu zeby poswiecic go blogu.

W dzisiejszej notce pokazuje Wam bluze z C&A ktora kupilem w poniedzialek. Jak widzicie jest ona troche ciepla ale na taka zdradliwa pogode jaka wlasnie panuje jest ona strzalem w dziesiatke. Jak juz pisalem ponizej zaplacilem za nia 5,- (€) ~ 20 PLN. Cena byla przyzwoita i dlatego postanowilem ja kupic. 


Co sadzicie o tej bluzie,podoba Wam sie?
PS:Jaka jest u Was pogoda? Bo u mnie od kilku dni jest pochmurno i od czasu do czasu popada descz...

You Might Also Like

27 KOMENTARZY

  1. Fajna bluza :) Tutaj jest ładnie, chociaż co jakiś czas pojawiają się małe zachmurzenia, które zaraz znikają.
    I jak Ci się ten program podobał? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie spodobal mi sie, bo denerwuja mnie te puste laski..

      Usuń
  2. Bluza fajna :)).
    U mnie gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie cieplutko i słonecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pogoda jest jak w wakacje ;D Tylko strasznie wieje ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie cieplutko, ale straszny wiatr ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jestem jedyną osobą, która napisze, że dla mnie bluza jest... po prostu bluzą. Nic nadzwyczajnego. Nie kupiłabym. Ale to moje zdanie.

    Informuje jednocześnie, że pojawił się post --> kindofeveryday.blogspot.com Jeśli masz czas i ochotę to wejdź, każda opinia jest cenna.

    OdpowiedzUsuń
  7. no to sie wam upieklo z ta biologia

    OdpowiedzUsuń
  8. Fabulous post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna, uwielbiam męskie bluzy ^^
    u mnie zapowiada się dzisiaj na burzę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. spoko bluza ! u mnie mega słonecznie : DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam: http://almi.cupsell.pl/ .

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi beautiful!! Thank you for stopping by, I really appreciate it like always :)
    I really love the item you choose!!
    Come to see my new post at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń