grey weather

16:28

Czesc!
Dosc dlugo nic nie pisalem. W sumie nie dzialo sie przez te dni nic ciekawego,pogoda juz od kilku dni jest fatalna,ciagle pada deszcz i jest strasznie zimno!

Wczoraj wieczorem pojechalem do kolegi i  razem z kilkoma przyjaciolmi  ogladalismy mecz. Wrocilem okolo 01:00 w nocy i od razu polozylem sie spac. Dzisiaj natomiast siedze w domu i odpoczywam po stresujacym tygodniu w szkole. Mimo fatalnej pogody wyszedlem na chwile do ogrodu zeby porobic kilka zdjec,niestety moj aprat nie mogl sobie poradzic z ustawieniem ostrosci i mam dla Was tylko jedno zdjecie.


Podobno jutro mam odzyskac moj komputer! Czekam na niego juz szesc tygodni. A u Was jaka jest pogoda?

You Might Also Like

27 KOMENTARZY

  1. Nie wytrzymałbym tyle bez swojego kompa.

    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę komputer oddać od naprawy, ale jakoś się tak zabrać do tego nie mogę...
    A pogoda u mnie beznadziejna, od kilku dni ciągle leje -,-'

    OdpowiedzUsuń
  3. jak byłam mała zawsze zrywałam te kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie jest genialne! ♥ u mnie deszczowo ;\

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcie !!
    Zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ekstra fotka :]
    Obserwujemy? Ja już :P

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie pogoda tak samo fatalna jak u ciebie ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedno ale za to jakie ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie pogoda jest nieznośna - duszno, powietrze ciężkie. Ja myślę optymistycznie - żadne 28 dni tylko 15 takich typowo szkolny :D


    Dziękuję. Za opinię. Dobre słowo. Pochwałę. Pojawił się u mnie kolejny post - "Przypływ". Gdy poczujesz potrzebę, chęć to wejdź, przeczytaj i powiedz mi co myślisz.

    OdpowiedzUsuń