makro

17:33

Czesc!
Od kilku dni robi sie coraz cieplej,mam nadzieje ze juz niedlugo przyzdzie do Nas lato.
Dzisiejszy dzien w szkole minal calkiem dobrze,mialem dopiero na trzecia lekcje,wiec spokojnie zdazylem sie wyspac a lekcje zlecialy w blyskawicznym tempie. Zostal jeszcze tylko jeden dzien maja i za 28 dni sa wakacje! Spedze je jak zawsze w Polsce,byc moze pojade na kilka dni nad morze,wiecej planow nie chce na razie zdradzac bo nie wiem czy wogole wypala.

W tej notce mam dla Was zdjecia makro,ktore robilem kilka dni temu. Gdy bylem w ogrodzie z aparatem zobaczylem na listku malego robaczka i od razu zaczelem robic mu zdjecia. Nie bylo latwo bo co chwile sie ruszal,ale udalo mi sie zribic kilka nienajgorszych zdjec.




Pierwsze zdjecia niektorzy z Was na pewno widzieli juz wczesniej na Instagramie,od jakiegos czasu jestem tam czesto aktywny,takze zapraszam Was do obserwowania mnie. Po prawej stronie znajdziecie linka do mojego konta.

You Might Also Like

31 KOMENTARZY

  1. Niestety nie byłam na koncercie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie ręcę zawsze trzęsą i przez to nie potrafię zrobić makro :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez tak czesto mam przy robieniu tego typu zdjec :P

      Usuń
  3. Wow! Super ;D Ja niestety nie mam dobrego aparatu i o takich zdjeciach mogę jedynie pomarzyć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie cieszę, że niedługo wakacje, bo oceny niepoprawione :(

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia! ♥ cieszę się, że niedługo wakacje, ale też nie cieszę, bo muszę wybrać szkołę, do której pójdę :\
    Dokąd pojedziesz nad morze? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wiem,na razie sa tylko takie plany zeby pojechac nad morze.

      Usuń
  7. Nie jest źle, aczkolwiek może się nie znam bo to nie moja działka. Wolę robić portrety- czuję się wtedy w swoim żywiole! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w 2011 byłem na Ewie dwa razy. Rok temu nigdzie blisko nie grała.

    Ładne zdjęcia jakiejś dziwnej biedronki xD

    OdpowiedzUsuń
  9. ah! Nie mogę się doczekać wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Denerwują mnie te deszcze. Fajne robaki ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. this is incred, love the photos
    Great post, thanks for sharing!

    I have been following you for a long time now on bloglovin and I absolutely adore your style, if you like we should follow each other onbloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń