ostatnie sprawdziany

22:20

Witam!
Dzisiejszy dzień w szkole zaliczam do udanych. Tylko niestety od kilku dni pogoda jest okropna.Dzisiaj temperatura sięgała tylko 10 ºC ! Nie do wiary, a jednak,i tak ma być aż do 1 czerwca..

Dzisiejszy dzień spędziłem cały w domu siedząc przy zadaniach z matematyki i ucząc się na sprawdzian z biologii który piszę w piątek. Już powoli zaczynamy pisać ostatnie sprawdziany i chciałbym napisać je jak najlepiej. Ostatnio większość czasu poświęcam nauce  co też przynosi pozytywne efekty w szkole z tąd też między innymi taka niska aktualizacja bloga. Kilka dni temu napisałem nawet  6- ze sprawdzianu z polityki!

 Niestety nie mam nowych zdjęć i musi Was zadowolić Insragramowe zdjęcie, które dzisiaj zrobiłem.


Czas tak szybko leci i właśnie  napisałem 500 post na moim blogu! Nie mogę w to uwierzyć że ciągu 15 miesięcy udało mi się tyle napisać!

You Might Also Like

21 KOMENTARZY

  1. Pięćset postów! O.o
    Gratuluję, sam do takowej liczby dobrnę zapewne za kilka lat, ale tak to już u mnie bywa - wszystko pędzi wprzód ślimaczym tempem. Bądź co bądź dziwnie prezentuje się Twoja ocena ze sprawdzianu z polityki kiedy człowiek pomyśli, iż w Niemczech skala stopni jest odwrócona do góry nogami. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak,ale piszac 6 mam na mysli ta najlepsza ocene :p

      Usuń
  2. W mojej szkole też jest nawał sprawdzianów, kartkówek i zadań... Ale jeszcze tylko miesiąc i wooolne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje napisania 500 postów : DD

    OdpowiedzUsuń
  4. 500 postów :o ja w ciągu 14 msc napisałam niecałe 100 xd
    Im mniej do końca roku szkolnego, tym więcej nauki, niestety :c

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ciągłe poprawianie ocen ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Biologia <3 Widzę mitoze i mejzoę. Miałem to na mturze w tym roku haha xD
    W niemczech jest przemiot polityka o.o Czy to ma tylko nazwę a wygląda jak u nas w polsce wos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. wos tez mamy ale polityka jest osobno.

      Usuń
  7. u mnie też poprawianie ocen te sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo w tak krótkim czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, pogoda nie poprawia nastroju. Dobry wynik blogowy - zgadzam się - czas leci niemiłosiernie. Powodzenia w szkole :)

    Ucieszyła mnie Twoja opinia pod ostatnim postem. Mam nadzieje, że teraz również zechcesz podzielić się ze mną swoimi spostrzeżeniami --> kindofeveryday.blogspot.com Tam post hołdujący ważną dla mnie osobę. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wowe gratuluję takiego wyniku. U mnie tez masa nauki. Ważne , że wakacje coraz bliżej :)

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  11. 500 postów wow !
    biologia :| blee

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  13. biologia po niemiecku ;o jak dla mnie kosmos :P

    OdpowiedzUsuń