pierwszy maj

18:42

Cześć!
Dzisiaj jest pierwszy dzień maja,ten czas tak szybko leci i za kilkadziesiąt dni zaczynają się wakacje! Nie mogę w to uwierzć że został mi ostatni rok tej szkoły.

Z racji tego że mam jeden dzień wolnego,spedziłem go cały w domu odpoczywając po stresującym tygodniu w szkole. Wczoraj pisałem jak narazie ostatni sprawdzian,był to sprawdzian z polityki z którego poszło mi całkiem dobrze..tak przynajmniej myślę. W tej notce mam dla Was jeszcze jedno zdjęcie które zrobiłem kilka dni temu..


Wracając do wakacjii mam do spełnieni jedno z moich marzeń,na razie nie chce nic pisać bo nie wiem czy uda mi się je zrealizować ale mocno w to wierze ze uda mi się je spełnić. Jak spędziliście dzisiejszy dzień?

                             PS:  ZAPRASZAM WAS NA MOJEGO INSTAGRAMA

You Might Also Like

28 KOMENTARZY

  1. Trzeba wierzyć w marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. wierz w marzenia i nie poddawaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiejszy dzień spędziłam na spaniu i sprzątaniu w szafach ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że zaraz wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku to wakacje już tak blisko! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcie. :)
    Powodzenia w spełnianiu marzenia. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi zostały 2 lata tej samej szkoły ! : D

    OdpowiedzUsuń
  9. oby twoje wakacyjne marzenia się spełniły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech... ten czas tak szybko leci. Życzę spełnienia wakacyjnych planów :) Fajne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcie. :) Powodzenia w spełnianiu marzenia, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcie:)
    z chęcią obserwuje i trzymam kciuki za marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja, wakacje by się przydały.. http://sarajsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za miłe słowa i zapraszam ponownie : )

    Pozdrawiam : ))

    OdpowiedzUsuń
  15. " za kilkadziesiąt dni zaczynają się wakacje! Nie mogę w to uwierzć że został mi ostatni rok tej szkoły." To ile masz lat bo jakoś nie mogę wywnioskować? :) Zgadzam się stuprocentowo - czas leci nieubłaganie. Zaraz koniec weekendu majowego..Porażka. Ale co zrobić? Pozostaje pogodzić się z tym. Zdjęcie pozytywnie nastraja - maj - wszystko powoli kwitnie :) Ah..

    Ja Chciałabym zaprosić Cię do siebie --> kindofeveryday.blogspot.com - Chętnie poznam męską opinię. Jeśli masz czas i chęć wejdź, przeczytaj, wyraź subiektywną opinię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 17 lat i zostal mi ostatni rok szkoly do ktorej aktualnie chodze a pozniej ide do innej szkoly :)

      Usuń
  16. czekam na nową notkę ; ))

    OdpowiedzUsuń
  17. O proszę jaka ładna pogoda była. Też taką chcę :>

    OdpowiedzUsuń
  18. No, to trzymam kciuki za zrealizowanie marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zaczynam od nowa, tym razem sam :) Zapraszam na nowego bloga notforeveryone7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi beautiful!! Thank you for stopping by, I really appreciate it like always :)
    Great post, i really love the photos you take!!
    Come to see my new post at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń