pochmurnie

23:07

Cześć!
Trochę się tutaj nie odzywałem ale przez te kilka dni nie miałem ochoty włączać komputera ani pisać żadnych notek. Dzisiejszy dzień spędziłem cały w domu,z racji że wczoraj i dzisiaj miałem wolne od szkoły pospałem trochę dłużej ,chcociaż i tak wcześnie się obudziłem.

Wracając do dzisiejszego dnia..pogoda dzisiaj jest beznadziejna! Przez cały dzień było pochmurnie i szaro,wyglądało jakby miało sie zaraz rozpadać ale na szczęście obeszło sie chociaż bez deszczu.

                                                                             zdjecie,Instagram

Zdjęcie które widzicie przerobiłem trochę aplikacją hdr którą pobrałem dzisiaj na komórkę. Efekty zdjęć po przeróbce są ciekawe! Macie na jutro jakieś plany? 

You Might Also Like

20 KOMENTARZY

  1. Ale fajne zdjęcie!
    ja na basen jadę ://

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcie! U mnie też taka beznadziejna pogoda od 3 dni bez ustanku leje -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie się pogoda popsuła od 17 ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Darling thank you so much for your comment, you are just too sweetie :)
    I really like this post, its a really good inspiration!! Love the photos dear :)
    Come to comment my new post, ill heartily appreciate to know your opinion about it;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne chmury, jednak wolę jak świeci słoneczko, tak jak u mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie słońce :D
    fajne to zdjęcie :]

    OdpowiedzUsuń
  7. przez cały tydzień zajebista pogoda, a weekend ? ... szkoda gadać

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też pogoda sie popsula

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie naprawdę cudowne! Szkoda tylko, że tak mocno okroiłeś te domki - kompozycja niezbyt mi się podoba. Zastanawiam się, co to są za ciemne kropki na tym niebie (tak, doszłam już do tego, że mój monitor jest czysty)? Może to krople na obiektywie albo może robiłeś zdjęcie przez okno i to krople na szybie?
    Pozdrawiam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń