w miescie

22:15

Czesc!
Dzisiejszy dzien minal calkiem dobrze i szybko. W szkole mielismy tylko cztery lekcje wiec po poludniu pojechalem do miasta zalatwic kilka spraw i poszedlem do fryzjera. Czas tak szybko zlecial ze nie wyrobilem sie na autobus do domu im musialem czekac godzine na nastepny. Korzystajac z okazji pochodzilem po sklepach i kupilem sobie bluze w C&A ktora byla przeceniona z 15,- na 5,-(€) ~ 20 PLN.

Niestety nie mam dla Was zadnych zdjec z dzisiejszego dnia a wiec wrzucam jedno wygrzebane zdjecie,ktore zrobilem kilka dni temu.


W nastepnej notce pokaze Wam moj dzisiejszy zakup. A teraz ide poczytac Wasze blogi i moze obejrze jakis film,korzystajac z okazji ze jutro nie mam szkoly.

You Might Also Like

22 KOMENTARZY

  1. Świetne sa te kropelki wody. Czemu nie masz jutro szkoły? Jak ja Ci zazdroszcze. Mnie czeka jutro 7 lekcji...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tej bluzy ^^ Zazdroszczę ci, że nie masz szkoły, ale mnie jutro rodzice zwalniają z dwóch ostatnich lekcji, bo po prostu nie chcę mi się gnić tyle czasu w szkole :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj wróciłam po 2tygodniowej przerwie do szkoły i na dzień dobry, dwa sprawdziany -,-' Żyć nie umierać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog i jak ładnie jest tu u Ciebie:)
    Pozdrawiamy i w wolnej chwili zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie ma żadnych zdjęć :c

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie takie przeceny

    fajne zdjecie

    OdpowiedzUsuń
  7. oo fajna okazja z tą bluzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W poniedziałek 4 lekcje - marzenie : O

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja przegapię autobus to idę do domu na piechotę, albo na następny przystanek ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim przypadku musialbym isc 25km ^^

      Usuń
  10. Mi też ostatnio zwiał autobus.
    Fryzjer... Ja byłam niedawno i obiecałam sobie, że więcej już tam nie pójdę, zdecydowanie dużo lepiej sama sobie ścinam włosy. :)
    Czemu nie idziesz jutro do szkoły? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo nauczyciele maja jakies zebranie i szkola jest zamknieta :)

      Usuń
  11. Czyli spóźnienie wyszło na plus :) Ładne macro :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, koleżanka była na koncercie w Berlinie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne, świetna ostrość :)


    http://mynameisaliszja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń