w Polsce

15:16

Cześć!
Na początku chciałbym Was przeprośić za brak notki którą miałem napisać już o dużo wcześniej.A więc napisze co robiłem przez te dni.

W piątek po szkole pakowałem się bo na weekend pojechaliśmy z rodzicami do Polski. Od razu jak dotarliśmy na miejsce pojechalismy odwiedzić babcię w szpitalu a później wpadłem szybko do galerii Świdnickiej do empiku po płytę Eweliny Lisowskiej. Wczoraj spotkałem się z przyjaciółmi i byłem nad zalewem za którym  bardzo tęskniłem. Z racji że dzisiaj i jutro mam wolne wyjechaliśmy dzisiaj o 07:00 spowrotem do Niemiec i jakaś godzinę temu dotarliśmy. Poniżej dodaje kilka Instagramowych zdjęć które udało mi się zrobić przez te dni.




 
 PS: Pogoda w Polsce byla swietna, az poczulem nadchodzacw wakacje! Niestety tutaj jest zimno i pada deszcz..

You Might Also Like

30 KOMENTARZY

  1. A dziękuje :))
    o znow byłeś w świdnicy i sie nie spotkalismy ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no,bylem bylem,ale tylko na dwa dni. w wakacje bede na dluzej to moze wtedy :)

      Usuń
  2. trzeba bylo przyjechac do bydgoszczy gdzie ewelina wystepowala na juwenaliach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj w Polsce pogoda szałowa też nie była! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie rano zimno, później gorąc z silnym wiatrem- co za mieszanka!

    OdpowiedzUsuń
  5. musisz napisać następnym razem kiedy będziesz w Polsce, bo mieszkam 25min od Świdnicy!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie pogoda w kratkę...
    EWELINA LISOWSKA^^^^^^^

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieje,ze babci się polepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba ci się płyta? Ja przesłuchałem w necie i jakoś mnie nie powalila. Zdecydowanie bardziej podobała mi się EP'ka. Choć może jak posłucham jeszcze trochę to mi się spodoba i zakupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak szczerze to nie za bardzo mi sie podoba,oprocz tych singli co leca w radiach to nie ma nic powalajacego.

      Usuń
  9. Bardzo fajny blog :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ona ma świetne piosenki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się zbytnio ta płyta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chce sobie kupić jej płytę, ale jakoś nigdy mi do Empiku nie po drodze ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia, przyjeżdżaj do Polski częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne to drugie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba by było się umówić :D już od jakiegoś czasu jakoś nam się nie udaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no,to prawda..juz w tamtym roku mielismy sie spotkac..

      Usuń
  16. Z powodów osobistych blog został na jakiś czas zamknięty i dostępny jest tylko dla zaproszonych użytkowników. Jeśli jesteś zainteresowany to proszę o kontakt mailowy zanetapotulna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! I super blog! Obserwuję i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. O jak fajne. Też bym chciał jej płytę :)

    OdpowiedzUsuń