wiosna w obiektywie

16:51


Witam!
Dzisiejszy dzień jest deszczowy i szary..gdy jeszcze wychodziłem rano do szkoły zapowiadało się na całkiem inną pogode,no ale jak wiadomo pogoda bywa zdradliwa,trudno. Gdy przyszedłem ze szkoły od razu po objedzie zabrałem się za naukę i zadania jakie nam zadano. Dopiero jakieś pietnascie minut temu wyrobiłem się ze wszystkim.Siedziałem około półtorej godziny nad zadaniami!

W dzisiejszej notce mam dla Was kilka zdjęć które zrobiłem w ciągu ubiegłych dni. Tak dawno nie robiłem zdjęć że przypomniałem sobię jaką sprawia mi to przyjemność.





Jutro idę ostatni dzień do szkoły i mam cztery dni wolnego! Jutrzejszy dzień mam zaplanowany, mam zamiar spotkać się z kolegą i w końcu po trzech tygodniach odzyskam mój komputer!

You Might Also Like

22 KOMENTARZY

  1. a ja mam teraz cały czas wolne, bo matury !! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fotki^^ U mnie jest akurat ładna pogoda. Nie za zimno, nie za ciepło.
    Pozdrawiam ;-)



    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki ^^ Zazdroszczę wolnego ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia. ;D
    uwielbiam wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie dzisiaj deszczyk pokropil ^^ sliczne photos !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ten kwiatek jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, wspaniałe są te zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli sprawia Ci to przyjemność to musisz częściej fotografować i zasypywać nas zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń