America

18:08

Witam!
Jak Wam mija dzień? Bo mi calkiem dobrze. Kilka godzin temu skończono malowanie mojego pokoju. Niedługo mam zamiar pokazać kolory ścian. Wpadłem na pomysł zeby co jakiś czas dodawać notki jak powstaje mój nowy pokój,czyli nowe meble dekoracje itd.Co o tym myślicie?

W tej notce chciałbym pokazać Wam dwie rzeczy które kupilem sobie w Primark. Gdy wszedłem do tego sklepu od razu wbiły mi się w oczy barwy Ameryki. Od razu zlapalem kilka rzeczy i zaczelem je przymierzac. Kupiłem sobie bluzę,która przyda się jeszcze w lecie bo materiał jest naprawdę cieki a druga rzecz to zwykły t-shirt.



Za jakiś czas pokaze następne rzeczy które kupiłem a teraz idę czytac Wasze blogi!
Miłego Weekendu.

You Might Also Like

28 KOMENTARZY

  1. Ohohoh u nas w Londynie też jest Primark :D
    Pozdrawiamy :D

    www.polishtroublemakers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię bluz przez głowę :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ubrania z motywem flagi UK i USA ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. kocham motyw USA ;)
    pozdrawiaam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie ten motyw ;D
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki! : ) Koszulka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. motyw amaerykański <333
    Mi dzień mija całkiem fajnie bo wieczoram zamierzam wybrac sie na kocert

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i to samo mogę powiedzieć o Twoim :) Fajny blog i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the second shirt!

    www.trendinginfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. monisimo tu look esta bellisima me gustaria te pasaras por mi blog aber si te gusta como ami el tuyo preciosobesitos guapa http;//dolcevirginia,blogspot,com,es

    OdpowiedzUsuń
  11. monisimo tu look esta bellisimo me gustaria te pasaras por mi blog aber si te gusta como ami el tuyo precioso besitos guapa http;//dolcevirginia,blogspot,com,es

    OdpowiedzUsuń