basen!

18:26

Cześć!
Dzisiejszy dzień jest bardzo Ciepły! Temperatura sięga 29° C. W szkole ledwo co mozna było wytrzymać ale na szczęście nie mieliśmy zwykłych lekcji tylko ogladalismy jakies filmy. Nie lubie tej męczarni w szkole pod koniec rok szkolnego,trzeba chodzic na sile wiedząc ze i tak nie trzeba się juz uczyć. No ale trudno,tak to juz jest.

Gdy przyszdłem ze szkoły połozylem się i na chwile zasnałem,nie wiem dlaczego ale ostatnio często śpie po szkole. Wy tez tak macie? Pozniej poszedłem do ogrodu i po raz pierwszy w tym roku pływalem w basenie! Kocham pływac,kocham Wodę mógłbym w niej  siedzieć całymi dniami.




PS: Prawie bym zapomniał! W końcu po tylu latach spelnie moje jedno z największych marzeń! W niedziele jadę na koncert Dody! Czekałem na ten dzień tyle lat! Jaram się na maksa i juz nie mogę się doczekać.
 Marzenia się spełniają!

You Might Also Like

26 KOMENTARZY

  1. Ja zasnęłam na dywanie po sql -,- oookkk

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na relację z koncertu.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie rano było 37! Gdzie jedziesz na koncert? ja do Strzegomia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wierzę już w marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego "już"? Ja wierzę bo właśnie mi się ono spełnia : )

      Usuń
  5. Ja muszę poczekać do końca tygodnia na basen, chociaż pogoda już jest idealna do chlapania się w chłodnej wodzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. To super, że spełniło Ci się marzenie :3
    Ja pod koniec roku szkolnego zazwyczaj już nie chodziłam do szkoły. Wolałam wybrać się z ludźmi z klasy nad jezioro <3
    Zapraszam ;3 xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię chodzić na basen ;cc

    OdpowiedzUsuń
  8. Basen? Jestem na tak. Tylko kwestia tego, że nie potrafię pływać - boje się, po prostu. Nie wiem czy kiedykolwiek uda mi się przełamać ten strach, czy ktoś mi w tym pomoże bo nikt nie ma do mnie cierpliwości :D U nas także upał, a dzisiejszy dzień należał do najcieplejszych z dotychczasowych. Nienawidzę takiej pogody - nie ma czym oddychać a wodę wlewam w siebie litrami. Fan Dody? Poważnie. Nie przypuszczałam zupełnie.

    Właśnie przed chwilą opublikowałam post u siebie na temat dość dla mnie trudny bo temat mojego OJCA. Jeśli masz ochotę to wejdź i przeczytaj, podziel się swoimi spostrzeżeniami.

    Dziękuję bardzo za ostatni komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie co do koncertu czy masz wolne miejsce w aucie ? :) Bo nie mam jak wrócić z koncertu a chce jechać :C

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojacie jak zazdroszczę basenu!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję spełnienia marzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a bym się popluskała ;-)
    zazdroszczę koncertu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. o prosze, a ja na koncert dody idę 29 czerwca :)
    zapraszam http://druuuuuuugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci udanej zabawy na koncercie! Wiem jakie to uczucie. Ja pierwszy raz na koncercie Dody byłem w 2008 roku. Dostałem na urodziny bilety na koncert w Warszawie a potem dopiero w 2011. Mimo, że byłem już na kilku za każdym razem jak się wybieram towarzyszą mi mega emocje ekscytacja itp.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobnie z tym spaniem... No może nie aż tak, że padam zaraz po szkole ale jak zawsze siedziałam do 2 w nocy teraz nagle przed 23 zamykają mi się oczy.. Może to zmęczenie? Ciekawe, ciekawe...
    Ja kiedyś byłam na jej koncercie i w sumie fajnie było :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, zazdroszczę basenu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że ta ładna pogoda już się popsuła:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No ja ostatnio jakaś senna byłam, ale nie miałam zbytnio czasu żeby odespać ;p

    OdpowiedzUsuń