Fly High Tour - Strzegom

14:33

Czesc!
W Końcu po dosc dluzszej przerwie mogę do Was napisać. Z Góry przepraszam za to ze tak długo tutaj nic nowego nie napisałem,ale kompletnie nie mialem na to czasu.
W tym poscie chciałbym Wam napisać o koncercie Dody na którym bylem w Niedziele w Strzegomiu. Jak juz na pewnie wiecie,jestem wielkim fanem Dody i jednym z moich marzen bylo zeby chociaz raz pojsc na jej koncert.

Wracając do rzeczy..Koncert był na prawdę świetny. Układy taneczne,Stroje,Wizualizacje no i sama Doda,wszystko to było powalające. Jeszcze nigdy do tąd na żadnym koncercie nie bawiłem się aż tak dobrze. Od samego początku do końca z uśmiechem i radością na twarzy przeskakałem
i prześpiewałem cały koncert. Byłem w strefie VIP,jest to Strefa w której fani uczestniczą podczas koncertowego Show z czego byłem bardzo zadowolony bo widziałem Dode naprawdę z  bliska. Najlepszy moment podczas koncertu był dla mnie,jak Doda dotkneła moją ręke!



 






Mam masę zdjęć,ale wiekszość robiłem telefonem bo mój aparat jak na złość nie chciał ze mną współpracować,dlatego wrzucam tylko te zdjęcia które mają w miarę dobrą jakość.
Najważniejsze zdjęcie jest jednak ponizej:
Mam nadzieje ze jeszcze kiedyś uda mi się pojechać na koncert Dody. Ten dzień zapamiętam do końca mojego życia!

You Might Also Like

45 KOMENTARZY

  1. Doda robi świetne show! Byłam kiedyś na jej koncercie, jeszcze za czasów Virginu i też miło go wspominam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah mnie też dotknęła i powiedziała sorry bo chciała przejść ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. uhuhuhuhuhu byłem chyba na 5 koncertach ! każdy zajebisty : D

    OdpowiedzUsuń
  4. No,No Gratuluję zdjęcia z Dodą. Wyszło super. Ogólnie podoba mi się, że od kilku koncertu wchodzi się pojedynczo do Dody. Uważam to za dużo lepsze rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :)
      A kiedys tak nie bylo ze mozna bylo do niej pojedynczo podejsc?

      Usuń
    2. Zazwyczaj pod barierki podchodziła, ścisk, milion ludzi pchających się na siebie i te sprawy ;)

      Usuń
  5. on jest pulchny, nie gruby!
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Doda jest baaardzo ładna ;) Fajnie że udało ci się wyrwać na jej koncert ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo proszę ! :) No to fajnie, że udało Ci się tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dody koncerty zawsze spoko. A ta nowa trasa jest jeszcze bardziej magiczna. Ale efekty jak zawsze super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za muzyką Dody, ale ważne, że Ciebie oczarowała! Trzymam kciuki, na pewno się jeszcze z nią kiedyś spotkasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Doda nie przepadam za nia ale mam jej płyte 7 grzechów .
    Po za tym bardzo ciekawy blog , fajnie piszesz . Obserwuje cię i twój blog . Pozdrawiam cieplutko .
    http://mojmozg13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. To było wtedy co GumiJagoda też była?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znasz gumijagode ? :)

      Usuń
    2. Znam, ale znamy sie tylko przez bloga no i kilka razy sie w miescie przypadkiem widzielismy.Np na koncercie Dody też ją widziałem to tylko "Cześć" "Cześć" i tyle.Nie jestesmy przyjaciolmi czy cos w tym stylu jeżeli o to ci chodzi bo nie znamy sie dobrze.

      Usuń
    3. Ona jest ze świdnicy, możesz się przecież z nią spotkać :)

      Usuń
    4. Ale ja nie jestem ze Świdnicy i nie zawsze tam jestem a teraz np jej nie ma, jak akurat będe w Świdnicy a później wracam już do Niemiec..

      Usuń
    5. Ale wraca w tym tygodniu :]

      Usuń
  12. Uhh.. Gdybym powiedziała, że nie przepadam za Dodą to byłby dla niej komplement. ;P
    No ale o gustach się nie dyskutuje. Fajnie, że miałeś możliwość zobaczenia swojej idolki na żywo i że dobrze się bawiłeś. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że jakbyś poszła na jej koncert to zmieniłabyś o niej zdanie : )

      Usuń
  13. Jak to Ci się odechcialo ćwiczyć? Tak nie może być! ;)
    Polub moją stronę na fb tam codzienna dawka motywacji może uda mi się i Ciebie zmotywować:)

    Zdjęcie z Doda wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie słucham Dody i nie jestem jej fanką. Czasami lubię posłuchać jej wypowiedzi, bo jest bardzo energetyczna i konkretna, ale jako tako nie przepadam za nią.

    OdpowiedzUsuń
  15. No i super że koncert był udany :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do mnie! Na swoim blogu będę publikował swoje nagrania cover'ów!
    Obserwujemy?! Ja już!

    http://adrianfrydrych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń