going to London

15:58

Cześć!
Do wakacji zostało juz tylko 12 dni! Nie wiem jak u Was ale u mnie pogoda w ogóle nie dopisuje,w sumie zimno nie jest ale jest pochmurno i pada deszcz. Mysle ze podczas wakacji w Polsce pogoda będzie lepsza.


W tej notce chciałbym Was poinformować ze 12 sierpnia razem z klasą jedziemy na wycieczkę do...Londynu! Juz nie mogę się doczekać bo od małego marzyłem o tym zeby tam pojechać. Jedziemy na tydzień i zobaczymy naprawdę duzo rzeczy! Minimum: Piccadilly Circus,Chinatown oraz London Eye,ale to nie wszystko!

                                                                        
                                          Chinatown:
                
  London Eye:
 
Piccadilly Circus:


Do wyjazdu zostały jeszcze dwa miesiące! Juz nie mogę się doczekać robienia zdjec! Był ktoś z Was kiedyś w Londynie?

You Might Also Like

20 KOMENTARZY

  1. Wow, zazdroszczę wycieczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, chciałabym taką wycieczkę ;)
    Baw się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wycieczka szkolna do Londynu to brzmi jak marzenie.
    Licze na okazałą fotorelacje z całej wyprawy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie chcę końca roku szkolnego (nadal oceny nie poprawione) ;(
    Zazdroszczę wycieczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam ale nie mogę się doczekać twoich zdjęć! ♥
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę, zazdroszczę wycieczki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci tej wyprawy! Ja marzę o Londynie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. tez chciałabym jechać do Londynu ;3

    ~ maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie byłem, ale kiedyś będę XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie jest w Belgii ;) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat mieszkam niedaleko Londynu. To miasto jest magiczne, naprawdę. Chinatown jest niesamowite. Tak samo jak i London Eye. Jestem pewna, że będziesz zachwycony i bardzo zadowolony z wycieczki. W takim razie ja nie mogę się doczekać zobaczenia Twoich zdjęć :)
    Obserwuję.
    Wpadniesz na mój blog jak znajdziesz chwilę? Dopiero zaczęłam, byłoby mi miło :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszcze:-) udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. łoo, fajna taka wycieczka :)

    OdpowiedzUsuń