nad zalewem

23:15

Cześć!
Znowu dość długo się nie odzywałem ale mam Wakacje i nie mam nawet czasu żeby pisać tutaj częściej. Od dwóch dni jestem w Polsce i zdążyłem  się już spotkać z większością moich przyjaciół, z czego mega się ciesze. Wczoraj wieczorem odwiedziłem  jedno z moich ulubionych miejsc,czyli zalew Komorowski. Jak już pisałem kiedyś bardzo lubię to miejsce i zawsze kiedy jestem w Polsce chodzę tam.



Co do aktualizacji bloga,będę dodawał notki co kilka dni. Mimo chłodnej temperatury zaliczam te dni do udanych. Na szczęście od jutra ma się ocieplić. A teraz idę spać,bo jutro muszę wcześnie wstać. 

You Might Also Like

36 KOMENTARZY

  1. Zdjęcie rewelacyjne.
    Nad zalewem nigdy niestety nie byłam :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Zalew Komorowski ? Nigdy o nim nie słyszałam : ) Gdzie się znajduje ?

    Śliczne zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń
  3. no to aktywne 2 dni ;)
    kurcze, nie dziwie się że bardzo je lubisz, wygląda niesamowicie !
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszędzie dobrze, ale w Polsce najlepiej :) A zalew faktycznie cudownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,w Polsce jest najlepiej!

      Usuń
  5. :) To fajnie ze sie z przyjaciolmi spotkales i ze wrociłeś :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że już się ociepliło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tam niestety nie byłem :( A pogoda dopisuje coraz bardziej, co naprawdę cieszy! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    www.filmowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jak tam genialnie o.O

    ______________________________________________

    www.casprzet.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie już się ociepliło i jest gorąco ;)
    Świetne miejsce :]

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie dziś była piękna pogoda :)
    pozdrawiam
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze mieć miejsce do którego zawsze z chęcią się wraca :)

    OdpowiedzUsuń