new colors in my room

17:08

Czesc!
Dzisiejsza pogoda jest calkiem przyjemna,Cały dzień świeci slonce.
Wielkimi krokami zblizaja się wakacje.Zostało zaledwie szesnaście dni! Dzisiaj i wczoraj dostałem kilka ocen które niedługo mi wystawia. Jestem z siebie bardzo dumny jaki i zadowolony. Moje świadectwo poprawiło się o jakieś 80%!

W tej notce wrzucam zdjęcie mojego swiezo pomalowanego pokoju. Kilka z Was odgadło kolory które wybrałem. Od dawna marzyłem o takich kolorach,bardzo mi się podobają,chociaż na żywo wygladaja trochę lepiej niz na zdjęciu. A Wam jak się podoba?


Idę teraz poczytać Wasze blogi bo ostatnio trochę to zaniedbałem. Cytat na dzis:  

 " Spełniaj swoje marzenia póki masz takie możliwości "

You Might Also Like

22 KOMENTARZY

  1. Kolory świetne! Lubię takie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taki przedpokój :D mój pokój ma kolor bordowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory świetnie ze sobą współgrają.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolory ;D
    Gratuluję poprawy świadectwa, ja też się podciągnęłam z kilku przedmiotów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też właśnie robie pokój, wybrałam biały plus jagodowy mus, zobaczymy co z tego wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. w cytacie powinno być PÓKI :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kolory. ;3

    maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie chyba 40 stopni dziś :c
    ładne kolory, podobają mi się takie :3
    best-frieend.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie jest jeszcze az tak goraco! ^^

      Usuń
  9. mam podobne kolory w pokoju ;3
    fajny cytat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak najbardziej cytat trafiony - dopóki mamy możliwości, zapał. Kolory w gamie takiej jaką moja mam wręcz ubóstwia. Ona nazywa to "kawa z mlekiem". Jak dla mnie ujdzie, ale to Tobie ma się podobać a nie mi :) Gratuluje poprawy wyników. U mnie także idzie dobrze!

    Zapraszam w moje progi.

    OdpowiedzUsuń