Primark

15:12

Witam!
Dzisiaj wstalem bardzo wczesnie bo juz po 08:00 jechalem do Primark ktory jest w Hannoverze. Na miejscu bylem okolo 10:00. Udalo mi sie kupic kilka rzeczy o przyzwoitych cenach,jednak na razie nie kupywalem ciuchow na lato,czyli krotkie spodenki itd. Jest juz 1 czerwiec a pogoda za oknem jest okropna!

W drodze do domu wstapilismy do KFC. Juz tak dawno tam nie bylem,jak sie nie mysle to ostatnim razem bylem we Wroclawiu! Wolicie KFC czy Mc'Donalds? Bo ja zdecydowanie wole KFC.


PS:Ciuchy ktore kupilem,bede pokazywal w nadchodzacych notkach. Jakie macie plany na dzisiejszy dzien?

You Might Also Like

20 KOMENTARZY

  1. W sobotę? Mi by się nie chciało ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, zazdroszczę :D swoje zakupy w primarku robiłam jakieś 4 lat temu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, ale Ci zazdroszczę dostępu do tego sklepu... U nas w Polsce jest tylko Peppco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to czekam aż pokażesz co upolowałeś ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę KFC, bo jest mniej chemii niż w Macu. Czekam na notkę o ubraniach ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawość mnie zżera :D
    Ja nigdy w życiu nie byłam w KFC, a w Macu może cztery razy? Heh.
    Dzięki za komentarz ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda , że w Polsce nie ma Primarka. Na szczęście z pomocą przychodzą secondhandy :)

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym zrobić tam zakupy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, szkoda że w Polsce nie można znaleźć Primark'a ;_;
    Pokaż jak najszybciej co kupiłeś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że w PL nie ma Primarka :/ Pokaż co kupiłeś!:)

    OBSERWUJĘ CIĘ! Jeśli również mnie zaobserwujesz będzie mi baardzo miło!:)
    Zapraszam do mnie,nowa notka;
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym chciała wybrać się na zakupy do Primarka ...

    OdpowiedzUsuń
  12. w Niemczech jest więcej Primarków ? np. coś przy granicy z Polską ? : D

    OdpowiedzUsuń
  13. to czekamy na zakupy :p plany na dzisiaj ? nic ciekawego, bo jest burza właśnie :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja osobiście za KFC nie przepadam. ;/

    OdpowiedzUsuń