hmmm..

23:39

Cześć!
Późnym wieczorem nabrałem chęci żeby napisać tutaj kilka słów. Czas szybko leci i zostało mi tylko 19 dni wakacjii. Niestety,ale nic nie trwa wiecznie.

Wczoraj byłem pierwszy nad jeziorem w Boszkowie. Pogoda była świetna. Woda też była  ciepła a Jezioro bardzo czyste. Krótko pisząc wczorajszy dzień zaliczam do udanych. Mam tyle zdjęć ale na razie nie man dostępu do komputera. Jak tylko wrócę z Polski to natychmiast pokażę Wam wszystkie zdjęcia jakie zrobiłem podczas pobytu w Polsce.



Jak wam mijają wakacje? Macie jakieś plany? Ja jestem jeszcze tydzień w Polsce a później wracam do Niemiec.

You Might Also Like

25 KOMENTARZY

  1. Współczuję, że niedługo znowu masz szkołę, ale rok szkolny w Polsce też szybko nadejdzie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie zaczęłam wakacji tak naprawdę, dopiero za tydzień skończę staż i zacznę się cieszyć wolnością w pełni ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam aparat nikon coolpix L22 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobrze ze masz dobrą pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi mijają spokojnie :) Czekam na fotki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo:)
    ja z niecierpliwością czekam na zdjęcia!:) a co do wakacji to aktualnie przygotowuję się na coroczny "festival gdańsk dźwiga muzę",który już w ten weekend:D

    OdpowiedzUsuń
  7. W Boszkowie?! Zazdroszczę Ci. Jak byłam mała zawsze tam jezdziłam teraz nie ma kiedy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję, że zostało ci już tak mało dni ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie też. Jedyny plus to to że już niedługo jadę do Londynu... : )

      Usuń
  9. Hej! Ładnie tu u Ciebie. Odwdzięczamy się za komentarz ;* Może zajrzysz na http://insuperable-blog.blogspot.com. Blog został reaktywowany i już pojawił się nowy post. Zapraszam! Obserwuję. Odwdzięczysz się?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  11. 19 dni tylko? To w Polsce wakacje trwaja dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że wakacje tak szybko się kończą :(

    OdpowiedzUsuń
  13. haha wiesz że nawet nie zwróciłam uwagi na to że tam jest najlepszy zasięg wifi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze popracuję parę dni i wolne ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie czas leci zbyt szybko, każdy dzień jest za krótki, zbyt mało godzin na działanie. Ja pracuje także szału wakacyjnego niema. Niebawem sierpień, wrzesień..


    Po prawie miesięcznym przestoju - jestem - kindofeveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog ; )
    Zapraszam również do mnie-http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń