kilka zdjęć - Wieża Ratuszowa Świdnica

23:49

Cześć!
W końcu zebrałem się żeby napisać tutaj cokolwiek. Ten tydzień spędziłem dość ciekawie i nie mogę narzekać że był nudny. W piątek byłem w kinie na filmie World War Z o którym napiszę w osobnej notce.

 Z racji że nie mam dostępu do komputera nię mogę na razie wrzucic zdjęć robionych aparatem z wieży ratuszowej na której byłem. Dlatego chciałbym Wam pokazać chociaż kilka zdjęć z tego miejsca które zrobiłem telefonem komórkowym,a resztę zdjęć wrzucę jak tylko wrócę do Niemiec.




Mam nadzieję że jakość zdjęć jest w miarę dobra. Widok z wieży był bajeczny. Już nie mogę się doczekać pokazać Wam wszystkich zdjęć. Jakie macie plany na ten tydzień? Ja jutro jadę do galerii a w środę prawdo podobnie wybieram się nad jezioro do Boszkowa.

You Might Also Like

19 KOMENTARZY

  1. muszę w końcu wybrac się na tą wierze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam lęk wysokości, haha! Ja w środę jadę do Strz., a tak ogółem to raczej Bolków-Wałbrzych-Jawor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo mam lęk wysokości ^^

      Usuń
  3. Jak na telefon to zdjęcia świetne.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom, fajne zdjęcia jak na telefon :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia :) nie powiedziałabym że są zrobione telefonem ; o

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjęcia! ♥ zwłaszcza to pierwsze! *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia cudowne, a jakoś nie jest zła ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcie:) z tego co pamiętam to *wieża ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia i jakość też jest w porządku. Jakbyś nie napisał, że robione telefonem tobym się chyba nie poznał xD

    OdpowiedzUsuń