Margaret /All I Need - Recenzja

23:23

Cześć!
Na początku chciałbym Was zaprosić do zadawania mi pytań na moim asku TUTAJ. Na wszystkie pytania odpowiem! Więc pytajcie o co chcecie.

Wczorajszy dzień był całkiem fajny który spedziłem aktywnie. Po tym jak wróciliśmy z zamku Grodno,poszliśmy na pizzę a poźniej wstąpiłem do empiku po EPKĘ Margaret,która wczoraj miała swoją premierę. Dawno nie pisałem żadnej recenzji na temat płyt które kupuję dość regularnie ( Ci którzy czytają mojego bloga już jakiś czas wiedzą że lubię kolekcjonować płyty) a więc postanowiłem że w tej notce wyrażę moją opinie na temat EPKI Margaret.

Na początku zastanawiałem sie czy wogóle kupić tą EPKĘ. Dlaczego? Dlatego że jest to EPKA a jak pewnie wiece na tego rodzaju płytach znajduję się mało  piosenek i dlatego zastanawiałem się czy nie lepiej poczekać na całą płytę. Jednak za bardzo byłem ciekawy piosenek i nie popełniłem błędu co do zakupu. Płyta jest genialna! Znajduję się na niej 6 piosenek a w nich pewnie znany Wam singiel "Thank You Very Much" . Z tych 6 piosenek  podobają mi sie wszystkie no może oprócz jednej. Moim zdaniem EPKA jest na światowym poziomie i nie słychać w niej Polski. Wiecie o co mi chodzi? .


Jeżeli zastanawiacie sie nad zakupem tej EPKI to mogę Wam ją tylko polecić. Nie powinniście być zawiedzeni. Dla mnie jest to najlepsza płyta którą kupiłem do tej pory i nie mogę doczekać się już całej płyty,którą na pewno kupię.

You Might Also Like

22 KOMENTARZY

  1. Ja mam kilka piosenek Margaret na odtwarzaczu i bardzo, ale to bardzo mi się podobają. Większość znajomych, którzy jej nie znają sądzą, że to jakaś nowa amerykańska gwiazda i są bardzo zdziwieni, gdy mówię im, że ta blondyneczka to Gosia Jamrozy z Polski ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Margeret może zostać światowa gwiazda, przecież pisali o niej za granica za jej kontrowersyjny teledysk do TYVM ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie gustuję raczej w czymś takim :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jej styl, ale co do muzyki to słucham innego typu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oprócz ;) Masz błąd w notce

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja po przesłuchaniu na razie się nie przekonuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma bardzo odważny teledysk:)

    Zapraszam na KONKURS!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie słuchałam jej piosenek, ale to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ma piosenki :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie zastanawiam się nad nią.
    ale bym zjadła sobie pizzę *o*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna i przydatna recenzja :)
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja słuchałam tylko jedną jej piosenkę :p

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję:)
    przydatna recenzja,posłucham jej:>

    OdpowiedzUsuń
  14. oo posłucham sobie jakieś kawałki może wpadną mi w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  15. znam i lubię Thank u very much :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jakoś nie kupuję płyt :)
    wieem o co chodzi,bo sama słysząc jej piosenkę w życiu nie powiedziałbym,że to Polka ^^ dopiero gdzieś w jakimś wywiadzie ogarnęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też od jakiegoś czasu kupuje płyty i wcale nie uważam jak większość to, za marnowanie kasy. Po to artyści pracują w studio, aby zadowolić fanów :)
    Zgadzam się z Twoją opinią co do płyty Margaret. Jest świetna, miło się słucha, i czekam na cały longplay. Cieszę się, że wkońcu znalazła się jakaś polska gwiazda, która ma duże szanse na zdobycie międzynarodowej sławy :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń