na basen do Strzegomia

21:59

Witam!
Dzisiaj rano obudził mnie telefon.Dzwonił Krystian i dowiedziałem się że jedziemy na basen do Strzegomia. Wypad na basen był spontaniczny ale udany. Pogoda na początku była znakomita,niestety później się rozpadało i nieźle zmoczył nas ulewny deszcz. Mimo wszystko był to udany dzień który spędziłem bardzo aktywnie. Nawet nie wiedziałem że Strzegom ma taki fajny basen. Mam nadzieje że jeszcze uda mi się tam pojechać.



Wiem że ostatnio nie za często tutaj piszę,ale wydaję mi się że jest to lepsze rozwiązanie,bo lepiej napisać rzadziej ale o czyś niż napisać coś o niczym... Jak spędzacie wakacje? Chodzicie na baseny itd... czy siedzicie w domu i odpoczywacie?

You Might Also Like

18 KOMENTARZY

  1. Ooo, zjeżdżalnia ♥
    Ja jak na razie siedzę w domu i odpoczywam od szkoły ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam dzisiaj w strzegomiu w okolicach 12 u lekarza :D Ja dalej wysiaduje w domu i odpoczywam.
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz na z soboty na niedzielę jadę do Gdyni a tak w domu bo mam poprawkę w sierpniu. Wyjadę jeszcze w sierpniu na koncert Dody pewnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym się przejechał na taki basen.D:

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię takich publicznych basenów, wolę mój w ogródku ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno nie byłam na basenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jakoś nie przepadam za takimi publicznymi basenami, ale może w końcu się przełamie i będę je kiedyś częściej odwiedzać:-) są dobrą opcją na tak upalne dni jakie mamy we wakacje-no może nie w te, haha nieee no:D to dobrze jak udany:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam chodzic na basen ;)
    Pozdrawiam
    dadiprezentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. oj jak dawno nie byłam na takim basenie;o

    OdpowiedzUsuń
  10. Pojechałabym nad taki basen *,*
    ja na razie siedzę w domku, bo znajomi wyjechali. :)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. udanego wypadu ! ach jaki basen cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. I kindly invite u to join Persun giveaway! And win summer clothes or 100$ gift card! Just 3 simple rules! Here is the link http://mooreann.blogspot.com/2013/07/give-them-away.html
    All the best

    OdpowiedzUsuń
  13. o strzegom :D! znasz tam ludzi?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na baseny nie muszę chodzić, bo mam za domem ;D Ale to miejsce wygląda naprawdę fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. poszłabym na basen, ah :)

    OdpowiedzUsuń