Świdnica

16:41

Siema!
Piszę w pośpiechu,więc nie będę się tutaj rozpisywał. Aktualnie jestem w Świdnicy i siedzę z siostrą w galerii Świdnickiej. Jest straszny upał i to jedt akurat jedyne miejsce gdzie jest w miarę chłodno,po za tym udało mi się złapać zasięg z Wi-Fi więc postanowiłem tutaj cokolwiek napisać.

Nie mam niestety jak wrzucić zdjęć robionych aparatem ,więc dodaje kilka przypadkowych zdjęć robionych komórką.



Wieczorem mam zamiar wejść na wieże ratuszową ,myślę że będę mógł Wam jak najszybciej pokazać zdjęcia z tego miejsca.

You Might Also Like

23 KOMENTARZY

  1. U mnie też upał, na szczęście w moim pokoju jest chłodno ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie siedze u siostry w Świdnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też dziś zupełny upał, więc troszkę się opaliłam :) Podoba mi się druga fotka ♥ i czekam na zdjęcia z wierzy :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz na prawdę dobrą jakość aparatu w telefonie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie w żadnym sklepie jeszcze nie znalazłam ani butelek ani puszek coli z moim imieniem ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post. Pozdrawiam :)
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a mojego imienia nie ma na butelce coli ;( dobra jakość jak na komórkowe foty!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam tą nową edycję coca-coli :p

    OdpowiedzUsuń
  9. haha-zawsze coś ej:D no to czekamy z miłą chęcią hihi:-)
    Pozdrów siostrę!

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do głosowania u mnie w notce na numer 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam tą nową Coca-Cole :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też bym chciała jakiś upał ;<

    OdpowiedzUsuń
  13. cola wpędza mnie w kompleksy, bo nigdzie nie moge znaleźć mojego imienia - Daria

    OdpowiedzUsuń