zmiana planów i ask.fm

12:41

Cześć!
Tak dawno mnie tu nie było! Aż  dziwnie się przez ten czas czułem,bo czegoś mi brakowało. Nie pomyślałbym że można się tak uzależnić (w dobrym znaczeniu tego słowa) od blogowania.

Normalnie dzisiaj o tej porze był bym w drodze do Niemiec. Plany się jednak zmieniły z czego jestem bardzo zadowolony i zostaję jeszcze tydzień w Polsce. Nie wiem jak u Was ale u mnie jest straszna duchota! Temperatura sięga 30º C a jest dopiero po dwunastej! Dzisiejszy dzień raczej spędzę w domu bo jest na prawdę  za gorąco i nie da się wytrzymać na zewnątrz!  Taka pogoda ma też swoje plusy jak np. piękne zachody słońca,które widzicie na zdjęciu.


Jakie macie plany na dzisiejszy dzień i najbliższe dni? Czy u Was też jest tak gorąco?
     
                                            !ZAPRASZAM NA MOJEGO ASK'A TUTAJ !

You Might Also Like

21 KOMENTARZY

  1. U mnie też strasznie duszno, ale ze znajomymi zawsze zabawniej niż siedzieć w domu :3 to zdjecie jest genialne *,* takie niesamowite ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. uzależnienie od blogowania to świetna sprawa! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tak samo strasznie gorąco, dlatego cały dzień siedzimy z kuzynkami w basenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, zachód piękny. Planów raczej nie mam, ale gorąco u mnie też jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie przed samym zachodem pokropiło i pojawiły się chmury, więc z zachodu lipa :<

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcie(: u nas też tak gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie duuuuszno i burzowo ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Great blog :)

    follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też byłam kiedyś taka ''uzależniona'' od bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie też była,ale od wczoraj pada ;)

    OdpowiedzUsuń