dzisiejszy zakup

22:26

Cześć!
Dziwnie mi pisać notkę o tej porze,przyzwyczaiłem się do pisania ich w po południowych godzinach. Jednak dzisiaj i tak nie miałem czasu na to żeby napisać tutaj wcześniej. Po szkole razem z moją siostrą  wybraliśmy się do miasta,moim celem było kupienie sobie spodni których i tak nie kupiłem bo nie było żadnych fajnych. Gdy weszliśmy do H&M spodobała mi się jedna bluza,która od razu rzuciła mi się w oczy jak wszedłem na mój oddział z ciuchami. Bluza jest świetna! Podoba mi się jej styl,już od dawna planowałem sobie taką  kupić!


Żeby nie zanudzić Was zdjęciami z Londynu postanowiłem trochę pomieszać notki i dlatego dzisiaj nie było kolejnych zdjęć z ale w następnej notce pokażę Wam zdjęcia z Zamku Windsor. 

You Might Also Like

29 KOMENTARZY

  1. Świetna bluza :)
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest ;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ok, ok to ja czekam na zdjęcia zamku :D

    a bluza jest naprawdę fajna!

    właśnie, eh, dziwni są ludzie

    OdpowiedzUsuń
  4. No faktycznie fajna ta bluza :) Czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest i bardzo Ci pasuje. ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Super w tej bluzie wyglądasz :) Czekam na zdjęcia ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna ta bluza ! :) czekam z niecierpliwością na te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń