I'am back! / Photos from London

17:20

Cześć!
Dzisiaj po 07:00 rano wróciłem  z Londynu. Nie wiem o czym mam zacząć pisać. Jest tyle rzeczy  którymi chciałbym się z Wami podzielić. Zacznę może od tego ze wycieczka była udana i ze z chęcią bym się tam jeszcze raz  wybrał.  W pierwszy dzień z rana wybraliśmy się do samego środka Londynu. Wszystkie  budynki jakie tam są,są ogromne w porównaniu do tych w Niemczech albo w Polsce. Na pierwszy rzut oka jest się przerażonym,oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Nie mogłem oderwać się od robienia zdjęć. To było na prawdę fajne uczucie widzieć to wszystko na żywo. Mam mnóstwo zdjęć i podzielę je na kilka notek.A teraz chciałbym  pokazać Wam  pierwsza część zdjęć.

                                                                                                             Big Ben



                                                                                                     London Eye

             Buckingham Palace



Podobają Wam się zdjęcia? Byliście już kiedyś w Londynie? Więcej zdjęc pokażę Wam w następnej notce.

You Might Also Like

33 KOMENTARZY

  1. przpeiękne miejsce, za rok mam się zamiar wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, angielskie budownictwo różni się zdecydowanie od polskiego. A zdjęcia mi się podobają, szczególnie London Eye.

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. No.. długo tutaj nie byłam ;-) Londyn^^ Fantastyczne miejsce. nigdy nie byłam na wyspach.. pewnie nigdy tam nie pojadę..
    zazdroszczę wakacji..
    Pozdrawiam ;-)


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś odwiedzę Londyn :D
    Świetne zdjęcia.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, chciałabym kiedyś tam pojechać ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne! ZAWSZE chciałam tam polecieć. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam w Anglii, ale nie bezpośrednio w Londynie. Kraj szaro-bury przez tę pogodę - nie wiem czy potrafiłabym się przyzwyczaić aczkolwiek mój wyjazd był bardzo udany.

    Na moim blogu oczekuje już na opinię nowy post (pt.SPLIN). Jedno pytanie - masz jakieś życzenia odnośnie postów - powiedz mi czy chciałabyś coś przeczytać konkretnego np. o mnie? Odpowiedz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie jestem fanką angielskiej kultury, nie rozumiem jej fenomenu wśród Polaków :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia!Chciałabym kiedyś tam pojechać♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia niestety jeszcze nigdy nie byłem w Londynie i chciałbym się kiedyś wybrać

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia, Londyn od zawsze jest na liście miejsc, które chciałabym zwiedzić, ale jeszcze niestety nie miałam okazji! czekam na dalsze foteczki to sobie trochę pooglądam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mojej liście również się znajdywał : )

      Usuń
  12. nigdy nie byłam w Londynie, ale myślę, że warto tam pojechać i zobaczyć trochę miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te budki telefonicznie zawsze najbardziej mi się podobały ;) . Nigdy jeszcze nie byłam w Londynie , ale zamierzam się tam wybrać :)
    Czekam na więcej zdjęć ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo mam z tymi budkami. Od zawsze mi się podobały : )

      Usuń
    2. Tak jakoś najbardziej urzekają , co nie ? :)
      Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;3

      Usuń
    3. Dziękuje za komentarz u mnie :* Obserwujemy ?

      Usuń
  14. Ale bym chciała pojechać do Londynu. Cudne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie tam, zazdroszczę wyjazdu i dodaję Cię do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Też chciałabym tam pojechać + obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Robisz na prawdę świetne zdjęcia! Byłam w Londynie, również bardzo mi się tam podobało ;-)
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale z ciebie szczęściarz :) Ja do Londynu pojadę najprawdopodobniej dopiero za rok.
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaa ! ♥
    Szczęściarz! Londyn to moje marzenie *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam w Londynie i tęsknie za nim :)

    OdpowiedzUsuń