kilka zdjęć

17:31

Cześć!
Dzisiaj rano kolo 08:00 rano wróciłem do Niemiec. W końcu mogę pokazać te wszystkie zdjęcia które zrobiłem podczas pobytu w Polsce. Jak zawsze ciężko było mi wyjeżdżać z Polski bo w końcu to moja ojczyzna i Tam się urodziłem.

Za dokładnie cztery dni idę do szkoły! Strasznie mi się nie chce ale pocieszające jest to ze już w poniedziałek jadę do Londynu! Strasznie się nie mogę doczekać. Także w tym tygodniu będę chciał pokazać Wam jak najwięcej zdjęć z Polski żebym później mógł pokazać te z Londynu. A wiec w tej notce dodaje jeszcze kilka zdjęć z Wieży Ratuszowej w Świdnicy które robiłem tym razem aparatem!





Podobają Wam się zdjęcia? Jakie macie plany na ten miesiąc? O mało bym zapomniał... Zadawajcie mi pytania na moim ASK'U

You Might Also Like

19 KOMENTARZY

  1. Świdniczka! Kiedy będziesz następnym razem w Polsce? Musimy się spotkać kiedyś! :3 Czekam na zdjecia z Londynu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę ze będę w październiku :)

      Usuń
  2. Mieszkasz w Niemczech? Nie wiedziałam :) Moja przyjaciółka chodzi do szkoły w Berlinie. Wiem jak ciężko jest wyjechać z Polski, sama mieszkam w Anglii, niedawno wracałam z wesela. Ale akurat za 20 dni wracam na stałe do kraju :)
    A zdjęcia mi się podobają, szczególnie ostatnie :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ci dobrze,tez bym chciał wrócić na stale do Polski!

      Usuń
  3. Współczuję Ci z tą szkołą. A zdjęcia świetne i czekam na relacje z Londynu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wyjazdu do Londynu ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałam maila z pytaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko, ja wracam do szkoły za miesiąc i nie wiem jak to przeżyję a co dopiero gdyby miała wracać za tydzień...
    A zdjęcia cuudne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. a dzięki, dzięki ;)

    ps. czekam na propozycje na jaki temat mogłabym napisać kolejny post (ponieważ kocham pisać o życiu) , więcej w nowym poście:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jej marzy mi się londyn <3
    pozazdrościć ;)
    współczuję Ci że zaczyna Ci sie już szkoła, ale bd oki :)

    Poza tym nominowałam Cię do Libster Blog Award :)
    http://gaaabryska.blogspot.com/2013/08/probably-liebster-award-or-something.html

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia ;>
    do Londynu też bym się wybrała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Londyn- zazdroszczę! Baw się dobrze.
    Współczuje, że już do szkoły idziesz. Dla mnie to dziwne, ale ty pewnie do tego przywykłeś. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już wróciłam z Londynu, a szkoda ;c

    OdpowiedzUsuń