najczęściej odtwarzane piosenki w mojej komórce

22:00

Cześć!
W końcu mamy piątek! Mimo tego ze ten tydzień jak i poprzedni zleciał mi szybko to nie mogłem doczekać się już piątku,po to żebym w końcu mógł się wyspać bo ostatnio brakuje mi kilka godzin snu i ciężko mi jest wstawać rano z łózka.

Dzisiaj pisze dla Was notkę o piosenkach które ostatnio często słucham. Większość piosenek jest po angielsku. Ostatnio dużo słuchałem polskiej muzyki a teraz przerzuciłem się na zagraniczna. Spodobał mi się nowy singiel Lady Gagi - Applause ,który moim zdaniem dużo się rożni  od pozostałych piosenek Gagi.

1. Margaret - All I Need 2. Lana Del Rey - Young And Beautiful  3.One Rebublic - Counting Stars 4.LemON - Nice  5. Kalwi & Remi feat. Amanda Wilson,Ewa Jach - I Need You  6.Lady Gaga - Applause


A wy jakich piosenek aktualnie słuchacie? Skoro już pisze notkę związana z muzyka to mam do was prośbę abyście oddali głos na Dode która została nominowana do WORLD MUSIC AWARDS w dwóch kategoriach. Konkurencja jest na prawdę wielka ale warto glosować tym bardziej ze jest to jedyna Polka która została nominowana.

You Might Also Like

31 KOMENTARZY

  1. Żadnej z tych piosenek nie znam. U mnie ostatnio lecą dwa albumy Halestorm i kilka piosenek Stone Sour ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio sporo Rihanny słucham i to po całe albumy a oprócz tego Znak Ewy Farnej, Doda ostatnio tez znów mam fazę na Edzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Margaret <3 , no piosenka Lady Gagi różni sie od tamtych wszystkich ta jest taka najlepsza dla mnie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;* !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio dużo słucham Kelly Clarkson - People Like Us i Sharon Doorson - High On Your Love :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się najbardziej podoba piosenka Lany del Ray ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ogólnie raczej siedzę w rocku :) Nice LeMon jest świetne :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 Chainz feat Wiz Khalifa - We Own It polecam i oczywiście królową rihannę, szczególnie pour it up.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja teraz Amy Winehouse i Animal-Neon Trees <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaa uwielbiam rock, pop - najczęściej słucham Nirvany, The Doors, The Beatless, Queen, Coldplay itp ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały blog <3 wpadnij do mnie, zaobserwuj jak Ci się spodoba ;D http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nowej ewy jach jeszcze nie slyszalam. Na pewno sprawde :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za komentarz na moim blogu i zapraszam ponownie :)
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. aktualnie Doda- Nie będę Julią (Wanda i Banda rock cover) to :D

    OdpowiedzUsuń
  14. za dużo by wymieniać:D
    ale niektóre z Twoich też czasem u mnie słychać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Racja,nowy utwór Gagi jest nieco inny. Pod względem teledysku również..jest nieco bardziej hm..spokojny i bez zbytnich szaleństw w porównaniu do wcześniejszych prac. Ale genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tych wymienionych to czasem słucham Margaret ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lana Del Rey,One Republic, Lady Gaga <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wymienionych lubię tylko zespół Lemon :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice post !

    have a lovely day

    xx Julien

    http://oohjules.com

    OdpowiedzUsuń