nowy aparat

18:44

Cześć!

Wczoraj po południu pojechaliśmy razem z tata do miasta za lustrzanka. Byliśmy w rożnych sklepach i ceny były na prawdę drogie! Natomiast na końcu pojechaliśmy do MediaMarkt i tam trafiłem na mega ofertę! Lustrzanka którą kupiłem kosztowała 249 € jest to około 996 złotych! Do tego był jeszcze obiektyw 18-55 mm. Cena jak na lustrzankę nie była wcale wysoka ,wiec bez zastanawiania się od razu ją wziąłem! Teraz posiadam nowy aparat Nikon D3000 i w końcu mogę robić zdjęcia o dobrej jakości! 

Postanowiłem ze jeszcze przed wyjazdem do Londynu pochwale się zdjęciami robione nowym aparatem.






Podobają Wam się zdjęcia?
Idę teraz dokończyć pakowanie bo jutro rano jadę do Londynu,myślę ze uda mi się napisać chociaż jedna notkę w ciągu tych dni.

You Might Also Like

27 KOMENTARZY

  1. nikony to bardzo dobre aparaty
    zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia, no nikony są świetne, osobiście robię zdjęcia sony alpha. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudne zdjęcia! zazdroszczę ;) miłego wyjazdu!
    zapraszam
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też już by mi się przydał nowy aparat :) Oczywiście zdjęcia mi się podobają, pewnie później będą jeszcze lepsze, musisz wyczuć nowy aparat. Ostatnie najbardziej przypadło mi do gustu :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam wśród Nikonowców :)
    Twoje klamerki są świetne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam zamiar kupić lustrzankę, pochodziłam trochę po sklepach, poszukałam w internecie, ale wciąż nie mogę się zdecydować - Nikon czy Canon?
    Twoje zdjęcia bardzo mi się podobają, pierwsze trzy biją takim ciepłem i światłem, czuję się jakbym na prawdę była na łące pełnej kwiatów. Ostatnia fotografia ukazuje ciekawą gre perspektywy, lubie takie zabawy aparatem.
    Ogólnie bardzo się cieszę, że trafiłam do męskiej części blogosfery. Chłopcy tak żadko decydują się na bloga, a szkoda, bo wnioskując po Twoim mogło by to im bardzo dobrze wychodzić.
    Pozdrawiam serdecznie i miłych wakacji!
    myownstylenika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia, gratuluje zakupu.

    Zapraszam do oglądania moich prac : http://photobyjoot.blogspot.com
    Za obserwację się nie obrażę :))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Naprawde tanio, tyle praktycznie kosztowal moj kompakt z wygladem lustrzanki :o Moja kolezanka uzywala taj lustrzanki i byla bardzo zadowolona, ja sama chcialam ja kupic ale jakies 2 miesiace temu jej nie widzialam nigdzie :c
    Milego wyjazdu do Londynu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna oferta. Ja za swoją zdecydowanie przepłaciłam, ale nie mialam jeszcze pojecia o fotografii. Ładnie Ci wyszły jak na początek ;) pozdraawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. To ostatnie zdjęcie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdjęcie jest mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy aparat spisuje się świetnie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zastanawiam się nad nowym aparatem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie zdjęcie.. No cud miód i malinki :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześwietne zdjęcia! Fantastyczny blog!
    Obserwujemy? http://takimamkaprys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń