reszta zdjęć

21:15

Cześć!
Dzisiaj zaczął się u mnie rok szkolny! Niestety czas wracać do nauki,jedyne co mnie pocieszna jest wycieczka do Londynu na którą już za kilka dni  jedziemy z cala klasa. A najbliższe ferie mam dopiero w październiku. No nic jakoś to przeżyje,nie ma innego wyjścia!

W tej notce chciałbym pokazać Wam resztę zdjęć które zrobiłem podczas wakacji w Polsce. Beda to ostatnie zdjęcia, chociaż mam ich mnóstwo ale nie będę pokazywał wszystkich bo bym musiał podzielić je na kilka notek a nie chce przeciągać bo od razu jak wrócę z Londynu będę chciał pokazać Wam jak najszybciej zdjęcia z wycieczki.

A wiec,oto kilka wybranych zdjęć:




Zachęcam Was do zadawania mi pytań na moim asku. PS: Link macie po prawej stronie.

You Might Also Like

15 KOMENTARZY

  1. Świetnie zdjęcia. I udanej wycieczki ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. rok szkolny ? To w jakim kraju mieszkasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wycieczka klasowa do Londynu brzmi jak z amerykańskiego filmu. Zazdroszczę Ci wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  4. udanej wycieczki :D genialne zdjęcie księżyca ♥ uwielbiam robić zdjęcia księżycowi ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w szkole! :))

    Zapraszam do mnie na konkurs - kosmetyki Flos-Lek wygrywają aż trzy osoby! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety chyba musze kupic nowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ksiezyc mna poruszyl *-*
    Super sa te zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń