The Shard and Tower Bridge - London

15:48

Witam!
Ta notkę chciałbym nawiązać jeszcze raz do Londynu. Po tym jak zobaczyliśmy Big Ben,London Eye itd następnego dnia  wybraliśmy się na dalsze zwiedzanie miasta. Głównym celem był  Bridge Tower  ale po drodze przechodziliśmy przez Millennium Bridge i widzieliśmy najwyższy budynek w Londynie The Shard którego nie da się przegapić bo ma on aż 310 m wysokości! Jest na prawdę ogromny.

Chodziliśmy kilka dobrych godzin,tak jak mówiłem Londyn jest ogromnym miastem i trzeba się dużo nachodzić żeby zobaczyć te wszystkie zabytki. Kilka razy jechaliśmy tez podziemnym metrem,w którym panuje niezły chaos i pewnie sam bym się w nim nie połapał kiedy i gdzie mam wysiąść. A wiec nie będę się rozpisywał tylko pokazuje resztę zdjęć.







Mam mnóstwo zdjęć ale nie zamierzam pokazywać ich wszystkich bo musiał bym podzielić je na kilkanaście notek,dlatego mam zamiar dodać jeszcze jedna albo dwie notki na temat Londynu.

You Might Also Like

36 KOMENTARZY

  1. Znasz moje zdanie na ten temat ;-) Świetne wakacje .
    pozdrawiam ;-)


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie tam jest, chciałabym tam choć raz pojechać ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci zazdroszczę Londynu, byłam tam rok temu i się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anglia..chciałabym móc tam zamieszkać ze względu na bliską mi osobę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To cudowne miejsce, odwiedziłam Londyn w lipcu. Zakochałam się w tym miejscu, chciałabym tam zamieszkać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. imponujące, za rok wybieram się do Londynu z przyjaciółką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne zdjęcia! Chętnie zwiedziłabym Londyn, nawet bardziej niż Paryż, przeraża mnie tylko jego ogrom. Ale i tak bitwa na europejskie stolice wygrywa u mnie klimatyczny Rzym, chętnie wróciłabym tam jeszcze raz ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia :)
    też byłam w Londynie jakiś czas temu, i zgadzam się w zupełności z tym
    że trzeba dużo czasu aby zobaczyć te nawet główne zabytki i atrakcje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę pięknie, zazdroszczę wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja chciałabym tam pojechać!

    OdpowiedzUsuń
  11. też tam chce! ;d zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mega zdjęcia *.*
    obserwujemy? http://hipertrofiaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Architektura tego miasta urzeka.

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki za komentarz :)
    bardzo mi się tu podoba :)
    + obserwuję i zachęcam również do obserwowania mojego bloga :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. oglądając te zdjęcia robisz mi jeszcze większą ochotę by się tam wybrać, mam nadzieję, że kiedyś mi się to uda!

    oj z tym liczeniem na siebie, to masz rację! inni tak często zawodzą!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobna mi sie Londyn. Czekam jeszcze na kilka innych notek ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia! W życiu nie byłam w Londynie, także muszę nadrobic :)Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejne zdjęcia, która bardzo fajnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń