Zamek Windsor

15:28

Cześć!
W tej notce chce pokazać już ostatnie zdjęcia z Londynu jakie dla Was przygotowałem. W przed ostatni dzień byliśmy w Zamku Windsor gdzie swój wolny czas spędza królowa Elżbieta. Podobno przyjeżdża tam co Weekend. Zamek jest ogromny ale nie zrobił ma mnie wielkiego wrażenia. Ogólnie jakoś nie za bardzo podobają mi się zamki.Niestety mam dla Was zdjęcia tylko z zewnątrz bo w środku nie można było robić zdjęć.




Wiem ze zdjęć jest mało ale jak dodaje resztę to coś się dzieje i jakość jest straszna,także z góry przepraszam ale nie lubię dodawać zdjęć o słabej jakości. Tak jak pisałem u góry jest to już ostatnia notka nawiązującą pobyt w Londynie ale może kiedyś  dodam jeszcze jakiś mix zdjęć z tego kraju. Czas pokarze...

You Might Also Like

33 KOMENTARZY

  1. Piękny zamek ;p ja jedynie mogę sobie pomarzyć o zobaczeniu go na żywo...
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zamek ;) A w środku jakoś ładnie było ?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładnie,ale nie aż tak żeby się zachwycać..

      Usuń
  3. Świetny jest. Ja osobiście lubię oglądać takie budowle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej, wszytsko co z Londynem to dobrze mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z zewnątrz robi naprawdę spore wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  6. te księżne to pożyją:) co weekend jeżdżą sobie do zamku nono :) a swoją drogą zachwyca ten zamek z zewnątrz, szkoda, że nie mogłeś podzielić się z nami wnętrzem- no cóż siła wyższa:) pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Architektura z pierwszego zdjęcia przepiękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny zameeeeek <3
    pierwsze najlepssze

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesująca budowla, jednakże mnie też jakoś zamki nie pociągają. :D
    Mimo tego świetne ujęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam angielskie zamki, moze dlatego, ze zawsze ciekawila mnie sredniowieczna Anglia :)
    A sama budowla mna zachwycila *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. na mnie zamki robią ogromne wrażenie, uwielbiam je zwiedzać i słuchać o ich historii :)

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda świetnie, ale na mnie też raczej wielkiego wrażenia by nie zrobił ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiekny zamek :) o chetnie bym sie wybrala do londynu ale do PRIMARKU

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym mieszkać w zamku *o*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia.
    Obserwuję i liczę na to samo z twojej strony :)
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam



    http://kocham-fotografie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń