candle light

17:48

Cześć!
Jak zawsze trochę mi zeszło żeby tutaj napisać. Co u mnie? U mnie wszystko dobrze,zostały mi jeszcze dwa tygodnie  do ferii jesiennych wiec jak zawsze nazbierało nam się kilka sprawdzianów. Jednak nie ma tragedii bo idzie to wszystko jakoś ogarnąć. Pogoda staje się coraz bardziej jesienna,co sprawia ze w ogóle nie wychodzę z domu. Przychodzę do domu,odrabiam zadania domowe,włączam komputer a później ewentualnie się jeszcze pouczę i tak właśnie wyglądają ostatnio moje dni.

Wczoraj przeszukując rożne strony fotograficzne zainspirowały mnie zdjęcia świeczek,co sprawiło ze chwile później  zabrałem się za robienie zdjęć.




Niby to zwykle zdjęcia,nic takiego po prostu sama świeczka ale moim zdaniem są bardzo klimatyczne. A wy co o nich sądźcie?

You Might Also Like

31 KOMENTARZY

  1. ostatnie zdjęcie najlepsze. :)
    pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, bardzo klimatyczne. Ostatnie to po prostu magia :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie takie proste zdjęcia są super ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda niby trochę tajemniczo i mrocznie, a jednak przyciąga oko.
    Świetne. ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie, tajemniczo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ferie jesienne *.*
    tak, świeczki są zdecydowanie nastrojowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia klimatyczne i tajemnicze!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo klimatyczne, uwielbiam takie zdjęcia! :) ostatnie - mój faworyt *_*

    http://saavemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia mają coś w sobie ;-d

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem fajne :) jak mówisz, klimatyczne
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. no właśnie niby coś zwykłego, ale jednak coś w sobie mają, ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja przez tą pogodę też nie wychodzę z domu :/ świetne są te zdjęcia, mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia :) Lubie takie klimaty :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Niby nic, a jednak robi wrazenie *-*
    Co do Twojego pytania, to mieszkalam w Boguszowie-Gorcach, niedaleko Walbrzycha : )

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam fotografować świeczki ;) czasami nieźle trzeba się nagimnastykować żeby dobre zdjęcie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to prawda trzeba się czasami nieźle nagimnastykować :D

      Usuń