deszcz

16:26

Cześć!
Przez ten tydzień w ogóle nie miałem czasu żeby co cokolwiek tutaj napisać. Jak nie szkoła to inne obowiązki i miedzy innymi urządzanie pokoju który jest już gotowy i już w nim mieszkam!Chcielibyście notkę w której pokazuje Wam mój nowy pokój?

Dzisiejszy dzień jak i wczorajszy jest deszczowy i chłodny. Az nie chce się wychodzić z domu. Z jednej strony  nawet się ciesze ze jest taka pogoda bo miałem już dosyć tych upałów. Teraz pozostało mi czekać na moja ulubiona porę roku,czyli zimę!

                                                          zdjęcie robione dzisiaj rano,jak widać jesień powoli się zbliża...

                               
Postaram się częściej tutaj pisać niż tylko jeden raz w tygodniu. A u Was jaka jest pogoda?

You Might Also Like

15 KOMENTARZY

  1. U mnie jest piękna pogoda! W Zielonej Górze Winobranie trwa i piękna słoneczna pogoda nam towarzyszy :D
    Pozdrawiam ;-)


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Notka z nowym pokojem?no jasne !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a u mnie dziś cały dzień słoneczko świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dzisiaj jest przepiękna pogoda! Słoneczko świeci, ptaszki ćwierkają ;D
    A Twój pokój z chęcią zobaczę w poście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie cudowna pogoda, wybrałam się na rower! :d
    Pozdrawiam i obserwuję. :)
    littlecokies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja lubię kiedy pada deszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A moją ulubioną pora roku jest jesień :3 Zima też ma swój urok :3 No te upały to dały nam po kościach :c
    Super zdjęcie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie chwilę dzisiaj padało :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie podobnie. Od paru tygodni zimno, wietrznie, pochmurno i czasem naewt pada -.-

    OdpowiedzUsuń