plany na weekend

19:21

Cześć!
Dzisiejszy dzień w szkole zleciał mi dość szybko a jutro jest już piątek i jeden z najbardziej wyczekiwanych weekendów w tym roku,dlaczego? Dlatego ze do mojej miejscowości przyjeżdża wesołe miasteczko z dwunastoma karuzelami i innymi atrakcjami. Uwielbiam karuzele i cały ten klimat jaki tam panuje. Juz nie mogę się doczekać.

Nie wiem jak Wam ale mi od jakiegoś czasu bardzo szybko płynie  czas. Dopiero co wróciłem po wakacjach do szkoły a już za 21 dni mam dwa tygodnie wolnego.

Pogoda na zewnątrz jest fatalna,ciągle pada i jest zimno.Lepiej  już raczej nie będzie bo i nie pozostało nam nic innego niż powoli pożegnać się z latem.Mimo tego ze mam lustrzankę to nie narobiłem dużo zdjęć,co jest przyczyna tej brzydkiej pogody.

                                    Wygrzebane zdjęcie: Londyn,2013. Pogoda jaką widzicie na zdjęciu jest podoba do dzisiejszej.

 A wy jakie macie plany na ten weekend? Zapraszam Was do zadawania mi pytań na moim  ASKU.

You Might Also Like

32 KOMENTARZY

  1. piękny Londyn! ja mam zamiar jechać na spotkanie młodzieży do Wambierzyc z przyjaciółką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się boję tych wszystkich karuzeli i diabelskich młynów ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Niee, karuzele to nie dla mnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę zrobić 12 krzyżówek z polskiego , 3 zadania z matematyki i chyba 8 z historii + sprawy SU :x Śliczne zdjęcia ;) Uuu karuzele :3
    ____________________________
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarz :D
    Fajne zdjęcie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chcę do wesołego miasteczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcie:) bardzo lubię Picadilly Circus :) kiedyś pracowałam blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zdjęcie. ;3
    Weekend, weekend i po weekendzie. ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowite jest to zdjęcie ;) ja planuję pojechać do Londynu, ale obecnie mam brak funduszy :<

    OdpowiedzUsuń
  10. jeeju, ale mi tęsknoty narobiłeś za Londynem <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ja to się boję karuzeli, nawet na jakiejś malutkiej piszczę jak wariatka :D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcie! *_*
    Lubię karuzele, ale boję się na nie wsiąść. :D
    W weekend wybieram się na roczek siostrzenicy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wyprawiałam 18-stkę dla znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och wesołe miasteczko , ja z Milionkiem uwielbiamy to .

    OdpowiedzUsuń
  15. ja czekam na każdy weekend jak na wybawienie hihi.

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę wyjazdu do Londynu :)
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń