sometimes...

16:52

Witam!
Ostatnio dużo myślę o różnych sprawach i doszedłem do wniasku ze nawet sobie nie zdajemy sprawy jak daleko w życiu do czegoś  doszliśmy i nie raz trzeba spojrzeć  wstecz żeby to sobie uświadomić. Zycie nie zawsze bywa sprawiedliwe i często dostajemy piaskiem po oczach ale wielokrotnie doświadczyłem tego ze nie mona się poddawać tylko wstać i walczyć o to do czego chcemy dojść w życiu! - To było chyba moje pierwsze przemyślenie jakie tutaj napisałem.

Zostało mi jeszcze osiem dni szkoły do dwutygodniowych ferii!.Pogoda trochę się poprawiła o tyle ze zrobiło się trochę cieplej. Nawet nie wiedziałem ze mamy już jesień dopiero się dowiedziałem jak usłyszałem o tym w radiu!  W tej notce chciałbym pokazać Wam kilka  zdjęć które zrobiłem kilka dni temu.





Ostatnio pobrałem sobie nowa aplikacje w której można robić coś takiego jak widzicie powyżej. Zapraszam Was do zadawania mi pytań na  moim ASKU .

You Might Also Like

24 KOMENTARZY

  1. Świetne zdjęcia.
    Głębokie przemyślenie.
    Mimo, że nie wszystko zawsze wychodzi należy walczyć. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci tych ferii, kilka dni wolnego to na razie jedyne moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za aplikacja? ;) Lubię takie pseudo obrazki z napisem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super 2 tygodnie ferii , zazdoszę ci ja muszę czkać do świąt Bożego Narodzenie na dłuższe wolne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła ta aplikacja:)
    pierwsze przemyślenie tutaj!!??oby to nie było ostatnie bo zgadzam się z nim w 100 procentach !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta aplikacja ;D I zdjęcia też :3
    Już ferie ? To gdzie ty mieszkasz ? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugie zdjęcie mi się bardzo podoba (: Chyba mam jakąś słabość do czarno-białych (:

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety dopiero mam za miesiac ferie. Ale w sumie wciaz nie moge sie przestawic do 'niemieckiego trybu' wiec mam wrazenie jakbym odpocznek miala dopiero na swieta :o
    A w ogole to gdzie mieszkasz ? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkam w pobliżu miasta Osnabrück.

      Usuń
  9. zazdroszcze ferii, ja na dłuższe wolne muszę czekać do listopada :( cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdjęcia MEGA! <3 Co do twojego przemyślenia, masz rację. Czasami trzeba dostać po dupie, żeby się zmobilizować do pracy.

    Obserwuję.
    Jak masz czas zapraszam do siebie,.
    http://blacklifeprinces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety patrzę i niewiele widzę ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. taak , ale za to jakie niezdrowe :D
    troche te 2 zdjęcie przypomina mi Ciechocinek.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a z jakiej to okazji 2 tygodnie wolnego ? ;) podoba mi się pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, szczególnie przemyślenia, a fotografie genialne :))
    wszystkiego najlepszego z okazji dnia chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń