I love Fast-Food!

17:25

Cześć!
Dzisiejszy,już przed ostatni dzień w szkole zleciał całkiem fajnie i szybko. Na dwóch ostatnich lekcjach mieliśmy gotowanie! Ostatnio dużo myślę o wyborze zawodu. Niedawno już niemal bylem zdecydowany ze chce zostać fotografem ale coraz bardziej interesuje mnie gotowanie i sprawia mi to ogromna przyjemność. Już  sam nie wiem co wybrać,wiem tylko ze nie zostało mi dużo czasu,bo już po feriach będę musiał wysyłać CV.

Dzisiaj po południu mama przywiozła mi na obiad kebaba. Uwielbiam takie jedzenie,mino tego ze nie jest najzdrowsze. Chyba zawsze tak jest ze to co najbardziej smakuje nie jest za bardzo zdrowe.


Już jutro pakuje moje rzeczy i na dwa tygodnie wyjeżdżam do Polski! Zachęcam Was do zadawania mi pytań: ASK.FM

You Might Also Like

34 KOMENTARZY

  1. ja niestety mam uczulnie na tego typu rzeczy:c

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznego ;) A gdzie dokładnie jedziesz do PL ? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. przez to, że trafiłam na Twój blog jutro chyba też uraczę się kebabem, smaka mi narobiłeś ;-)

    pozdrawiam ciepło,

    SiokosKokosLife

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez borykam się z problemem odnośnie przyszłości, tylko u mnie jest dylemat odnośnie studiów i matury :)
    Planujesz wrócić w przyszłości na stałe do Polski? Czy wiążesz swoje plany życiowe z Niemcami, czy innym krajem? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda apetycznie, ja takiego jedzenia nie cierpię, omijam z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez uwielbiam takie jedzenie , ale teraz próbuje sobie go odmawiać. Tez mam gotowanie w szkole ale 4 godziny i uwielbiam ten przedmiot ! :d

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny blog
    ja już obserwuje i czekam na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jutro idę z koleżanką na kebaba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A z kebaba lubię tylko surówkę. ;DD Ale to ja, przeciwniczka prawie wszystkich fast foodów. :D

    Hm... mam mamę kucharkę i powiem Ci, że jeśli potem zatrudniłbyś się w jakimś cateringu to spoko. Pieniądze na pewno z tego będą. ;> Trzeba jedynie pamiętać, że trzeba bardzo długo stać na nogach, często po nocach (imprezy okolicznościowe)
    Życzę udanego wyboru. :))

    OdpowiedzUsuń
  11. również uwielbiam fast foody <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mimo tego, że to niezdrowe, uwielbiam fast-foody ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kebaby :) i kurczaczki z kfc ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbia kebaby i tortlile zwłaszcza w kebebie u Turków, robią najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dopiero mam na koniec pazdziernika ferie :c
    No coz, dobor zawodu rzeczywiscie trudna sprawa. Ale napewno wybierzesz ten wlasciwy! ; *

    OdpowiedzUsuń
  16. zdrowe nei zdrowe. raz na jakis czas nie zaszkodzi : P
    obserwujemy ? ja juz tak : )
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. smacznego :)
    obserwuje i licze na rewanż :)
    pamientnikzuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pysznie wygląda. ;3
    Udanego pobytu w Polsce. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety pyszności :)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń