jesienny klimat

20:34

Cześć!
Dzisiaj rano razem z moją ciocią wybrałem się do Świdnicy. Po południu poszedłem do rynku żeby spotkać sie z Dagmarą. Chodziliśmy trochę po mieście a później przeszliśmy się po miejskich parkach. Celowo zabrałem ze sobą aparat żeby porobić kilka zdjęć tego miasta i jesiennego klimatu jaki panuje w parkach.

 Widoki w parkach są niesamowite! Kolory drzew są tak intensywne!



Jakoś nigdy dotąd nie dosrzegałem takich widoków. Nawet nie myślełem że jesień może być aż taka ładna i kolorowa!

You Might Also Like

28 KOMENTARZY

  1. mamy podobne zdjęcia haha, aż dziwne :DD
    Uwielbiam te kolory jesieni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam fotografować jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie to lubię w jesieni, jest po prostu piękna. świetne kolory :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę jesteś niedaleko mnie bo ja mieszkam w Wałbrzychu :) Śliczne zdjęcia bardzo podoba mi się drugie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam jesień, głównie dlatego że jest tak kolorowo wszędzie ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką jesień jaką przedstawiłeś na zdjęciach lubię. :)
    Super fotografie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesien jest piekna ! Ładne zdjęcia : ]

    Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam polska jesień <3
    Tutaj mam albo całkiem łyse drzewa, albo jeszcze zielone o.O
    całe szczęście, że dzisiaj zaczęły mi się ferie i niedługo jadę do Polski <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia. ♥

    Zapraszam do mnie tusiatusiaa.blogspot.com. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny widok! w krakowie jesień też jest śliczna, szczególnie na plantach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jesień.
    Jak zwykle zachwycające zdjęcia. ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwujemy ?
    Jak tak, to zacznij ; ). Odwdzięczę się tym samym :d
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń