jesienny zachód słońca

19:12

Witam!
Po dłuższej nieobecności na blogu postanowiłem się odezwać. Jak wiece już od tygodnia jestem w Polsce. W poniedziałek razem z Dagmarą byliśmy na zajęciach fotograficznych w Świdnicy. Był to dla mnie spontaniczny wypad ale udany. W sumie to takie zwykłe chodzenie po mieście i robienie zdjęć...

Wczoraj wieczorem ujrzałem przez okno piękny zachód słońca. Od razu wyszedłem na zewnątrz i zacząłem robić zdjęcia. Wieczory robią się coraz chłodniejsze chociaż od kilku dni pogoda jest całkiem przyjemna.



 Myślę że w najbliższym czasie wybiorę się do parku na zdjęcia.Czy u Was tegoroczna jesień jest też taka ładna jak u mnie?

You Might Also Like

27 KOMENTARZY

  1. U mnie jest pięknie.
    Świetnie uchwyciłeś ten zachód. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow świetne zdjęcia ! U mnie nie za bardzo widać jesień :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju ten widok jest cudowny *,* nie mogę się napatrzyć ♥ niesamowicie...
    U mnie jest piękna złoto ruda jesień ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. W Świdnicy ? :) Ja mieszkam w Wałbrzychu . no u mnie jest piękna jesień :3 Zajebisty zachód słońca <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham zachody słońca, genialne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachody słońca *-* <3 Magiczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. narazie jest spoko, gorzej jak przyjdą deszcze...

    OdpowiedzUsuń
  8. jakkolwiek jesien by nie byla ladna i tak jej nie polubie , dla mnie liczy sie tylko lato ;)
    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli zechcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna pogoda w Nowym Jorku <3 Jeszcze cieplo u nas jest :P sliczne zdjecia i sliczny blog! Pozdrawiamy! obserwujemy?
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Can you please like our facebook page too? www.facebook.com/fashfabx

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne niebo

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny zachód słońca...
    u mnie owszem ładnie i kolorowo, al nie zawsze pogoda dopisuje..
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak,tak,tak. U mnie też jest pięknie.. jak to podczas jesieni. Uwielbiam te kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jeny, jakie piękne niebo *____* jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń