książka

20:09

Cześć!
Dziś dość nietypowy post. Dlaczego? Dlatego ze napisze Wam o pewniej rzeczy która mnie wciągnęła i spróbowałem czegoś nowego czego nigdy nie lubiłem.

Chodzi o książkę którą aktualnie czytam. Jak wiece już kilka razy na blogu pisałem ze nie lubię czytać itd.. Ale od kilku dni niemal nie mogę się oderwać od czytania! W sumie to z przymusu musiałem przeczytać jakaś książkę.(Potrzebna będzie ona mi  później w szkole.) Koleżanka z klasy pożyczyła mi jedna książkę która okazała się być genialna! Jest to Thriller który jest momentami na prawdę straszny. Tak jak pisałem nigdy nie lubiłem czytać ale ta książka na prawdę mnie zainteresowała.


Ta książka jest tez dostępna w Polsce i nazywa się ''Maska śmierci'' a jej Autor to Cody McFadyen! Na prawdę polecam Wam ta książkę! Jeżeli lubicie czytać to powinniście ja przeczytać. 

You Might Also Like

24 KOMENTARZY

  1. Jedyna książka jaka nigdy mi się nie nudzi to Władca Pierścieni :p Jestem geekiem :D

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio przeczytałam książkę po niemiecku i strasznie się nad nią męczyłam :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie książki, chętnie ją przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czytać,ale ostatnio nie mam na to czasu ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. niedawno też polubiłam czytać. wszystko chyba zależy od książki. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie książki, brzmi ciekawie :)) Jak ją dorwę, to przeczytam :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog:) A co do książki to nie czytałem:(
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/halloween.html

    Jeśli możesz obejrzyj ten filmik:)
    http://youtu.be/exNc0vQEsB8

    OdpowiedzUsuń
  8. Noe czytałam, ale książka nie w moim guście ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym mieć czas na książki na których nie pisze "Podręcznik [...]"

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ! Obserwujemy ?
    Jeżeli tak to zacznij ! Odwdzięczę się tym samym !!!
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super , poszukam w wersji ebooka ! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czytac :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz słyszę o tej książce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba zacznę czytać ;p:p
    pozdrawiam
    http://paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dzisiaj tez przy kawce czytalam ksiazke :)
    Zapraszam do siebie, a jezeli chcesz to mozemy sie obserwowac:)
    Flyingsnap.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uwielbiam czytać książki :) czy ty czytasz tą książkę po niemiecku ? ;O

    OdpowiedzUsuń
  17. super że lektura Cie wciągneła!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli jest momentami straszna to chyba jej poszukam i poczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Również lubię czytać książki a ta wydaje się być dobra ;)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń