nudny dzień

17:38

Cześć!
Dzisiejszy dzień w szkole niestety strasznie się ciągnął. Po szkole od razu zabrałem się za zadania domowe. Ogólnie to cały dzisiejszy dzień jest nudny. Nie wiem co mam ze sobą zrobić.

Przeszukując kartony znalazłem mała świeczkę która pasuje do dzisiejszego dnia. Pamiętaliście ze dzisiaj jest Halloween? Robicie coś szczególnego w ten dzień? Ja osobiście nie obchodzę tego święta  jakoś nigdy mnie to nie bawiło. jedynie podobają mi się powycinane dynie które służą jako dekoracje.



Niestety świeczka jest mała i już mi się wypaliła. Co sadzicie o Halloween?  Jakie macie plany na najbliższy weekend? Bo ja jadę do najbliższej galerii kupić sobie kilka ciuchów,które z pewnością pokażę na blogu.

You Might Also Like

9 KOMENTARZY

  1. Ja już chyba wyrosłam z Halloween :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie obchodziłam tego pseudo-święta i raczej obchodzić nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi dzień szybko zleciał ;)
    Ja nigdy nie obchodziłam Halloween ;)
    No dynie są świetne <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chetnie bym sie pobawila w halloween
    nie widze w tym nic zlego

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten dzień, jest dla mnie zwykłym dniem . ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :)
    Fajnie się to wszystko ogląda i czyta :)
    Na pewno nie raz tu zajrzę :)
    Pozdawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga :)

    http://wlacz-pozytywne-myslenie.blogspot.com/2013/11/witamina-c.html

    OdpowiedzUsuń