tumblr

17:43

Cześć!
Niestety ferie się już skończyły i przyszedł czas wrócić do szkolnego trybu życia. Mój dzisiejszy humor nie należny do najlepszych. Nie dość co w szkole strasznie się dłużyło to dostałem ocenę ze sprawdzianu która okalała się nie za bardzo korzystna... Juro pisze kolejny sprawdzian,myślę ze pójdzie mi lepiej niż w poprzednim. Trzymajcie za nie kciuki!

Wczoraj siedząc i przeglądając rożne tumblre postanowiłem ze tez to sobie  założę. W sumie to koleżanką mnie do tego namówiła. Nie spodziewałem się ze można tam znalesc tyle inspirujących zdjęć!



Ma ktoś z Was tumblra?  Jeżeli tak to piszecie linka w komentarzach. PS: Będę wdzięczny jeżeli dodacie mnie do obserwatorów. MÓJ TUMBLR (CLICK)

You Might Also Like

7 KOMENTARZY

  1. Powodzenia na sprawdzianie.
    Tumblr jest genialny. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę poświęcić trochę czasu na tumbra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam jakiś czas temu faze na tumblra, ale już mi przeszło ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. tym razem na pewno Ci się uda! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny :) Mój tumblr: adgam-magda.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń