new in...

19:51

Cześć!
Pisze do Was już druga notkę w tym tygodniu co od jakiegoś czasu rzadko się zdarza! Mimo tego ze mam trochę nauki i innych spraw na głowie znalazłem czas aby tutaj napisać.
Dzisiaj rano bylem w najbliższej galerii żeby kupić sobie kilka rzeczy. Nie kupiłem za dużo ,tylko kurtkę i czarna bluzę oraz nowa obudowę na mój telefon.  Strasznie mnie to denerwuje ze najlepsze obudowy są tylko dla iPhone' ów.

Dzisiaj wpadłem na ciekawy pomysł na notki na bloga. Pomyślałem ze pod koniec albo na początku nowego miesiąca będę Wam pokazywał rzeczy które kupiłem w poprzednim albo w kończącym się miesiącu. Myślę ze jest to dość ciekawe rozwiązanie. Co wy na to? Poniżej przedstawiam Wam moje nowe rzeczy:


Bluza z H&M,Nowa płyta Ewy Farnej, Obudowa na telefon,Zegarek.



Jeżeli chcielibyście więcej tego typu notek,piszcie w komentarzach! Zapraszam Was również do zadawania mi pytań na moim ASK'U.

You Might Also Like

32 KOMENTARZY

  1. Też mam zamiar kupić tą płytę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. poprostu Rewelacja ,
    Bardzo ładny i zadbany blog :)

    ZAPRASZAM DO MNIE
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna obudowa, teeż szukam ostatnio dla swojego telefonu ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysl :)
    bardzo lubie takie bluzy

    http://worldfullofhope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie posty ;) Czekam na więcej :D Fajny zegarek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie że tak , więcej takich notek :) najlepsza obudowa jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ewa farna<3

    http://itsdosiababy.blogspot.com/
    poklikasz w linki pod zdj w ostatnim poscie ?:)
    z gory thx <3 odwdziecze sie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluza i zegarek!
    Pozdrawiam ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zegarek

    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the sweatshirt. Will you like to follow each other on GFC? xoxo
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bluzą :) Obserwuję ,liczę na rewanż: housee-of-anuubis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny zegarek ^^ podoba mi się :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie też denerwuje, że najlepsze obudowy są dla iPhone' ów :/
    świetny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi bluza najbardziej przypadła do gustu, świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny zegarek :)
    Fajne obudowy znajdziesz na allegro, ebay.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bluza i płyta:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    OdpowiedzUsuń