Sesja

15:42

Witam!
Po dłuższej nieobecności na blogu wracam do Was z nowa notka.
Ostatnio moje dni są bardzo stresujące nie tylko po przez szkole ale tez sprawy prywatne o których nie chce pisać. Powiem tylko ze szkoda ze nie może być tak jakbyśmy zawsze chcieli,przez to nasze życie byłoby dużo łatwiejsze i lepsze.

Powracając do szkoły. Ostatnio bardzo dużo się dzieje. Mam masę nauki i do tego w poprzednim tygodniu pisałem CV które już powoli wysyłam. Ostatnio mam problemy z koncentracja. Mimo tego ze się dużo uczę to i tak niestety nie widać efektów. Od bodajże trzech tygodni biorę tabletki Sesja,które maja ułatwić zapamiętywanie i pomagają się skoncentrować. Czy pomagają? Jeżeli chodzi o mnie to dopiero po tygodniu zauważyłem postępy. Nauka szla mi lepiej i dużo zapamiętywałem. W tym tygodniu dostane ocenę ze sprawdzianu z historii,wiec okażę się jakie są one skuteczne.


Czy ktoś z Was brał albo bierze te tabletki? Jeżeli tak to piszcie czy Wam pomogły. PS: Jam Wam mija poniedziałek? 

You Might Also Like

17 KOMENTARZY

  1. Słyszałam o nich , ale nie brałam ich nigdy bo jakoś nie mam do tego przekonania . Ja dziś spędziłam cały poniedziałek na obchodach Niepodległościowych
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa działania tych tabletek..;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na twoje wyniki z historii :) jeśli pomogą to zakupię je przed maturą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nich, ale jakoś nie jestem przekonana do tego typu specyfików...

    Zapraszam do mnie, trwa właśnie 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bralam kiedys te tabletki ale cudow nie ma
    jak siedzialam nad ksiazkami tak siedzialam
    nie warto ich lykac bo rezultat jak dla mnie zerowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze uważam te tabletki za zbędną chemie. Nie lubię łykać czegokolwiek, a szczególnie czegoś co nie jest przepisane przez lekarza. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie chciałabym czegoś takiego :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy jeszcze nie brałam tych tabletek ^^
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na szczęście nie mam problemów z zapamiętywaniem :) obyś dostał dobrą ocenę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie brałam ich nigdy, ale myślę, że powinnam :D
    Mam Cię w obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pisz od razu co dostałeś, bo jak faktycznie działają to chyba kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie brałam ich nigdy, ale skoro piszesz, że działają to może je kupię. Aby interesuję mnie cena? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam dość ciężko w domu, zacząłem brać te tabletki, psycholog mi polecił, wydaje mi się, że co nie co pomagają, jakoś lepiej, lżej mi się uczy i nie jestem tak rozproszony.. Możliwe, że to tylko placebo, aczkolwiek działa :)

    OdpowiedzUsuń